Gå til innhold

P4 Northwood


-ɐMoԀ-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-03-14 13:33, Dollar skrev:

-

-

men hvis du ikke hadde hatt SSE2 i P4 hadde den hatt spill/3D ytelse på linje med en Duron - istede slår den AthlonXP

-

-



 

Dollar, det redigerte utsagnet ditt er ikke noe bedre :smile:

 

Du skal ha honør for å være så ufattelig subjektiv. Men jeg mener fortsatt du ikke har forstått uttrykket "Kjærlighet gjør blind"!

 

Dersom du ser bort fra sterkt overklokkede P4 prosessorerer det bare en ting å si om spillegenskapene til P4 sammenlignet med XP prosessoren. Saken blir enda værre dersom du tar prisen med i regnestykket. :grin:

 

Jeg klarer ikke slutte å le :grin: (Tar seg dårlig ut når jeg sitter i et kontorlandskap)

 

 

 

_________________

 

Byggeren

 

[ Denne Melding var redigert av: byggeren på 2002-03-14 15:26 ]

Lenke til kommentar

Nå har du lagt ett meget svart egg syntes jeg Andreas!

 

Jeg kan virke AMD fan? (Er det vel egentlig i dag) Jeg har innrømmet masse fordeler til P4`en fremfor XP, men når du drar opp om SSE2 til P4`s fordel.

Da er du enkelt og greit ute å kjøre på jordet!

 

Faktisk kom SSE2 litt over ett år før P4`en kom, ikke da til private forbrukere men til testere. Vet du hva som er forskjellen til SSE og SSE2?

 

siDDIs:

 

Den testen var ikke dårlig for Intel sin side, men det er jo ikke nytt att det er Tom og gutta som bruker ikke lanserte produkter fra Intel. Når dem tar 133 Mhz QDR så ser jeg på hele greia som useriøs.

 

Vegard.

Lenke til kommentar

Vegard, Har ikke stemplet deg som noe som helst. SSE2 spesifikasjonene kom enstund før P4, selfølgelig, akkurat som spesifikasjoner og endel "virtual-hammer" programmer allerede flyter rundt - my mistake.

 

Jeg er ikke noen data ingeniør eller programmerer så det jeg vet om SSE2 er det jeg har lest.

 

Hvor egget ligger vet jeg ikke helt. P4 er ikke merkbart kjappere enn AthlonXP men det er da lenge siden man kunne sluttet å "kjenne" forskjellen på Intel og AMD's toppmodeller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...