Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

VW Passat GTE Hybrid. Erfaringer?


Stian0

Anbefalte innlegg

Takk for fine ord.

Jeg er veldig fornøyd. Særlig med tanke på alt utstyret som ikke står tilbake for de andre premium merkene, bare mye mye billigere. Klart ryggesensor, radarer, multimedia og Active info display er mer forseggjort, og skarpere HD skjermer i Audi vs VW, men likevel får man mye bil for pengene her synes jeg.

Dette blir uansett en ventebil til VW ID Cross, eller Audi e-Tron kommer i rene elektriske utgaver.

Hva er leasingprisen på? Per måned, forskudd og totalt? Sett litt på leasing selv og det er absolutt fristende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leaser via Møller Finans nå.

Nybilprisen på forrige bilen, en MB var 530' etter alle slags mulige rabatter. Ble lagt ut på Finn for 350' etter innlevering. Sikkert solgt for 330'. Ergo 200' i verditap.

Jeg betalte 180' for bilen over 3 år. Ergo var det billigere å lease enn å låne.

Jeg betalte 60' pr år. Med lån så måtte avdragene alene være på 60' per år (rentene ville kommer i tillegg).

 

Passaten slo jeg til på en kampanje i februar.

Vet at Mercedes kjører en hissig kampanje på B klasse Electric og C klasse hybrid.

Møller/Erik Arnesen Bryn kjører vel gode kampanjer på A4 avant, A3 etron og Golf GTE.

Regn med ca 60.000 i året for en mellomklasse bil som Passat/A4.

Lenke til kommentar

Leaser via Møller Finans nå.

Nybilprisen på forrige bilen, en MB var 530' etter alle slags mulige rabatter. Ble lagt ut på Finn for 350' etter innlevering. Sikkert solgt for 330'. Ergo 200' i verditap.

Jeg betalte 180' for bilen over 3 år. Ergo var det billigere å lease enn å låne.

Jeg betalte 60' pr år. Med lån så måtte avdragene alene være på 60' per år (rentene ville kommer i tillegg).

 

Passaten slo jeg til på en kampanje i februar.

Vet at Mercedes kjører en hissig kampanje på B klasse Electric og C klasse hybrid.

Møller/Erik Arnesen Bryn kjører vel gode kampanjer på A4 avant, A3 etron og Golf GTE.

Regn med ca 60.000 i året for en mellomklasse bil som Passat/A4.

Hva betaler du per måned nå om jeg kan spørre?

Vurderer å bestille GTE ila helgen på leasingavtale. Interessant å høre hva andre betaler per måned:)

Lånte en GTE et døgn fra forhandler igår, fantastisk bil:) Leverer inn min golf etter leasing ila høsten.

Lenke til kommentar

Da har jeg og bestilt min GTE :D.

Leasing på min nåværende golf går ikke ut før 1.11, så blir noen lange måneder å vente :confused: . Gleder meg ihvertfall.

 

Er det noen andre som har leasing igjennom møller finans? Ble obs på at de har fakturagebyr på 107(!!!!)kr hver måned, noen som vet om dette faller bort ved evt avtalegiro? Selgeren idag trodde det var det samme uansett, ganske drøyt isåfall..

Lenke til kommentar

Takk:). Gleder meg veldig!

Det blir black pearl
Monterrey felger
Alcantra/nappa sort
Transportpakke (motorvarmer/hengerfeste)

Active info display

Ryggekamera
Og litt sånn småting som gardiner i baksetet.

Syns det gebyret er ganske drøyt.. Kan ikkr skjønne hvordan de rettferdigjør det?

Endret av Dodgethis-
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Golf GTE her. Teknisk helt lik, runder snart 150'km. Eid siden første kilometer.

Oljeservice er hver 15'km/hvert år. 1.4TSI som er i GTE er gode motorer, lite feil.

"Storservice"/inspeksjonsservice hver 30'km. Da byttes det gjerne litt mer, men det er avhengig av hva som har gjort på tidligere servicer. Så her kan prisen variere, men ligger som oftest mellom 3-5 000,-.

Girkasseolje skal byttes hver 60'km. Dette er en jobb som totalt havner på nordsiden av 10 000,-. Selve jobben for oljeskiftet på girkassa er ca. 5 000,-.

Endret av ExcaliBuR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...