Gå til innhold

RYKTE: Dette kan være vårt første glimt av en fungerende Galaxy S8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Synes specs var tamme fremdeles ikke 4 k skjerm til vr, ikke mere enn 4 gb ram hadde håpet på 6-8 ,64 gb lagring selv med mulighet for minnekort er ganske tamt.

Så hva er egentlig nytt? større skjerm men som reelt ikke blir så mye større pga hjemknapp og navigasjon tar plass i displayet. Usb ç ok den har mange hatt lenge nå , Litt kjappere prosessor ok iris scanner som også note 7 hadde. Ikke har de klart å fjerne kantene slik som på mi mix heller

ærlig talt er litt skuffet ....

 

Kom igjen, du trenger ikke 4k på en så liten skjerm. Det vil slakte batteritiden og ærlig talt tror jeg de fleste vil ofre en hovedsakelig usynlig oppgradering fremfor 1/3 av batteriet. Dessuten er det snodig at du vil kjøre entusiast-VR på en mobiltelefon attpåtil med avrundede kanter. Å sikte seg inn på en mini-nisje (mobiltelefon-VR) innenfor en nisje (entusiastmarkedet for VR) virker som en dårlig forretningsmodell for en telefon som skal kjøpes av hvermannsen.

Skjermen er ikke så liten lenger 6.2 tommer Trenger og trenger vr har faktisk vært en ganske stor satsing for samsung og forrige vr sett som fulgte med s7 edge var det kun oppløsningen som sugde og de ble levert med samtlige mobiler.

 

Det kommer helt sikkert 4k mobiler iløpet av 2017

Det at de trekker mye batteri idag det er ganske sikkert men du er temmelig dum hvis du ikke forstår at innen få år kommer vi til å se både 4k,8k og enda høyere oppløsning med fornuftig batteribruk

 

er bare et tidsspørsmål før batteriteknologien blir bedre eller vi går over til brennceller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Går det an å ta ut batteriet og ta av bakdekselet eller blir det som iphoner, ikke mulig uten å slakte telefonen?

 

Det blir vel som de forrige Samsung modellene.

 

Når det gjelder tykkelsen kan de gjerne bare øke den for bedre batteri bla. Det samme gjelder i grunn for Apple og flere andre. Nå er telefonene så idiotisk tynne og toskete utformet at man jo må ha en form for deksel for å trygt og ergonomisk skal kunne operere enhetene.

Lenke til kommentar

Dette er nok ikke et reelt bilde av S8 med mindre Samsung har valgt bort USB Type-C. Ser man på bildet, er det helt klart ikke type-C, men micro USB. Det er bare å sjekke selv med 2 telefoner med ulike USB-porter. Hold disse telefonene i samme vinkel som ryktebildet.

Forøvrig tviler jeg også på at S8 i hvit variant neppe kommer til å ha en tykk glorete harry-gullkant mellom glass og ramme.

Lenke til kommentar

Det tenkte jeg ogs ved første øyekast, men da jeg så nærmere på bildene kom jeg til at det ser sånn ut pga buen på kanten. På bildet der man ser baksiden ser det også ut som en MicoUSB, men snudd andre veien (som hos HTC).

En tacky gullist ville ikke det overrasket meg fra Samsung, men la oss vente og se.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...