Gå til innhold

Svensk politimann: -Jeg er så jævlig lei av innvandrerkriminalitet


Anbefalte innlegg

Komisk når kvasi-kristne ute på høyre ving skal diktere humanetikere og ateister på hvor farlig Islam er, tro meg jeg vil nok være langt mer restriktiv enn hva du vil kunne tillate av religiøs praksis her til lands så ikke bekymre deg eti øyeblikk for akkurat det.

 

Men som jeg har prøvd å lufte inn i låven din før så retter du her igjen skytset mot mennesker og ikke ideologien, altså offrene for religiøs hjernevask istedenfor religionen i seg selv. Det hele kommer til å slå oss selv i bakhodet om vi som nå med litt hyling og skriking, armer og bein ikke klarer å lokalisere problemet før vi faktisk gyver løs på det.

 

Får vi avviklet ideologien/religionen ifra alle læreplaner og snart klare å se det som uakseptabelt at religionsfrihet kommer foran friheten ifra religion, så vil en naturlig assimilering til ett sekulært samfunn som det norske følge etter. Og før det så må vi prøve å unngå og gjøre oss til Islafascistenes nyttige idioter ved å lage oss selv en overvåkningsstat på grunnlag av noen nye landsmenn. Enig?

 

A fool's errand.. :)

 

Vi har ingenting vi skulle ha gjort med folk som følger den religionen, den/de hører ikke hjemme i verken Norge eller Europa og det eneste som blir å slå tilbake på oss blir det fremtidige tapet av blant annet demokrati og leverom for framtide generasjoner om vi fortsatt lar disse folkene komme hit.

 

https://www.youtube.com/watch?v=ZCOQukCn0kg

Du linker jo til han her titt og ofte, hør nå etter på hva han sier.

Endret av geita_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eh, den utviklingsprosenten der betyr jo en nedgang, gjør den ikke det da? Om de 25% hadde samme krimrate per skalle så burde de vel stå for 75%? Eller er prosentregning og natt en dårlig kombinasjon for meg?

 

Ikke 75% men 85% hvis tallene er riktige. Det er det ingen grunn til å tro, men om de er riktige så indikerer det at de første 10% var enda mer kriminelle enn resten som kom etterpå.

 

Hvis du ser nærmere på Malmø hvor selv ikke politiet tør å bevege seg rundt så er det akkurat hva Trump prøver å forhindre i USA. Han vil at både politi og folk skal kunne ferdes trygt i gatene uten å bli skutt :)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Eh, den utviklingsprosenten der betyr jo en nedgang, gjør den ikke det da? Om de 25% hadde samme krimrate per skalle så burde de vel stå for 75%? Eller er prosentregning og natt en dårlig kombinasjon for meg?

 

Her må du nok kunne litt prosentregning. 

10%*Overrepresentasjon / (10%*Overrepresentasjon + 90%) = 30%

Overrepresentasjon = 3.86 

 

Med samme overrepresentasjon vil antall utenlandske gjerningsmenn øke til

25%*3.86 / (25%*3.86 + 75%) = 56.3% 

 

Det betyr at jeg forventer at overrepresentasjonen har økt noe, det er fordi høyere andel av innvandre er fra den tredje verden sammenlignet med 1995.

Lenke til kommentar

Aldri en tråd om innvandring og dens konsekvenser, uten at noen nyttige idioter skal forsvare faenskapet.

 

Ja ikke sant. Noen hadde ikke sett problemet med muslimsk innvandring om norge hadde endt under shariastyre engang.

Edit: måtte legge til muslimsk, da annen innvandring har aldri vært, eller kommer til å bli noe problem.

Endret av Tåkefyrste
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter vurdering av metoden min, ser jeg at det ville blitt snålt om innvandrere i en by med 50% av hver stod for 150% av kriminaliteten. Slikt er det bare politikere som får til.

 

Ordleggingen er litt snål ja.

1000 innbyggere = 100 lovbrudd.

 

Så flytter noen ut.

 

500 innbygere = 50 lovbrudd

 

Så kommer det noen inn.

 

500 innbyggere + 500 innvandrere = 200 lovbrudd

 

Innvandrere står for 150% av opprinnelige kriminalitet (150 lovbrudd).

 

 

Bare viser hvordan eksempelet ditt kan se ut.

Statistikk over innvandringskriminalitet er så skummel at det i praksis er forbudt å offentliggjøre.

 

Dette betyr ikke at innvandring må forbys (blir som å forby penger for å forhindre pengeran) men at kontroll og tilsyn bør skjerpes.

Lenke til kommentar

Mye av denne kriminaliteten begås av unge gutter som fortsatt bor hjemme hos mamma og pappa.  Mitt forslag til svenske myndigheter blir derfor å bygge interneringsleire med den hensikt å internere hele familier.  Hvis poden kaster stein mot politiet, eller setter en bil i brann - da interneres hele familien!  Det tror jeg vil skape en sterk signaleffekt.

Endret av Børt-Erik
Lenke til kommentar

Mye av denne kriminaliteten begås av unge gutter som fortsatt bor hjemme hos mamma og pappa.  Mitt forslag til svenske myndigheter blir derfor å bygge interneringsleire med den hensikt å internere hele familier.  Hvis poden kaster stein mot politiet, eller setter en bil i brann - da interneres hele familien!  Det tror jeg vil skape en sterk signaleffekt.

 

 

Historien har dessverre en tendens til å gjenta seg, jeg regner med du ikke mener konsentrasjonsleirer men interneringsleir hørtes ikke bra ut det heller. Det må forventes ekstrem motstand fra mennesker som motsetter seg slikt fangenskap.

Kanskje er det uunngåelig, mennesker er kanskje enklere å styre i dag enn noen dag og de rikeste har en tendens til å styre flokken mot krig.

Lenke til kommentar

 

Komisk når kvasi-kristne ute på høyre ving skal diktere humanetikere og ateister på hvor farlig Islam er, tro meg jeg vil nok være langt mer restriktiv enn hva du vil kunne tillate av religiøs praksis her til lands så ikke bekymre deg eti øyeblikk for akkurat det.

 

Men som jeg har prøvd å lufte inn i låven din før så retter du her igjen skytset mot mennesker og ikke ideologien, altså offrene for religiøs hjernevask istedenfor religionen i seg selv. Det hele kommer til å slå oss selv i bakhodet om vi som nå med litt hyling og skriking, armer og bein ikke klarer å lokalisere problemet før vi faktisk gyver løs på det.

 

Får vi avviklet ideologien/religionen ifra alle læreplaner og snart klare å se det som uakseptabelt at religionsfrihet kommer foran friheten ifra religion, så vil en naturlig assimilering til ett sekulært samfunn som det norske følge etter. Og før det så må vi prøve å unngå og gjøre oss til Islafascistenes nyttige idioter ved å lage oss selv en overvåkningsstat på grunnlag av noen nye landsmenn. Enig?

 

A fool's errand.. :)

 

Vi har ingenting vi skulle ha gjort med folk som følger den religionen, den/de hører ikke hjemme i verken Norge eller Europa og det eneste som blir å slå tilbake på oss blir det fremtidige tapet av blant annet demokrati og leverom for framtide generasjoner om vi fortsatt lar disse folkene komme hit.

<Video>

Du linker jo til han her titt og ofte, hør nå etter på hva han sier.

 

 

Jeg har enda ett ørlite håp om du at du ikke tror at Harris, eller Hitchens/Dawkins for den saksskyld, befinner seg på høyresiden av politikken? Fascisme er grunnlaget for argumentasjoen som Hitchens bygger på, når han pratet om religion (og da refererer til hvorfor det ikke lenger er den katolske formen av religionen som er den farligste men derimot Islam), så er det de fascistiske tendensene han/disse kriger imot.

 

Så tipper Hitchens kunne ha konstatert for deg på en langt mer velartikulert måte enn meg, hvordan dere begge er samme illiberale ulla som ikke må få stå uimotsagt.

 

Og med det har jeg vel oppklart dette mysteriet for deg også, altså at mitt ståsted rundt tema religion og islamisme så godt som identisk med Harris sitt og ettersom du sjeldent virker til å være enig med meg, så er det tydelig at generell informasjonsflyt igjen tok en omvei rundt stabburet på sin vei. :)

Endret av Thoto79
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du ser nærmere på Malmø hvor selv ikke politiet tør å bevege seg rundt så er det akkurat hva Trump prøver å forhindre i USA. Han vil at både politi og folk skal kunne ferdes trygt i gatene uten å bli skutt :)

Haha, kødder du eller? Kanskje noen her faktisk bør ta seg en tur til Sverige. Går helt fisefint å bevege seg rundt både i Malmø by og Rosengård.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvis du ser nærmere på Malmø hvor selv ikke politiet tør å bevege seg rundt så er det akkurat hva Trump prøver å forhindre i USA. Han vil at både politi og folk skal kunne ferdes trygt i gatene uten å bli skutt :)

Haha, kødder du eller? Kanskje noen her faktisk bør ta seg en tur til Sverige. Går helt fisefint å bevege seg rundt både i Malmø by og Rosengård.

 

 

Jeg har vært der og jeg fikk klar beskjed om hvilke steder jeg måtte holde meg unna, jeg så nemlig ikke ut som en innvandrer og da var det farlig. Men om du var mørk i huden skulle det gå greit, trikset er visst å ikke ligne på en forhatt svenske :)

 

Det har vært noen TV-team på tur i disse områdene du nevner, det tok ikke lang tid før de skjønte at du tok feil. De ble angrepet på åpen gate og måtte ha politibeskyttelse.

Når et helt tv-team blir angrepet da vil jeg ikke anbefale å ferdes der alene.

 

Politiet som jobber i disse områdene har sagt litt av hvert for kamera, jeg velger å legge mer vekt på deres erfaring enn din.

Endret av IntelAmdAti
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Poenget er at det overdrives kraftig fra høyreekstreme, som paranoide folk som dere glatt hopper på uten å se gjennom. Det tegnes bilder av at deler av Sverige, og områder som Malmø og Rosengård nærmest er som en krigssone. Det stemmer ikke med virkeligheten. Fullt mulig å være mer nyansert.

 

Det er svært få som passer beskrivelsen din. De fleste som kritiserer innvandringen er ikke høyreekstreme, og svært få beskriver deler av Sverige nærmest som en krigssone.

 

Sveriges problem er nok heller det motsatte, ved å konstant benekte at de har et problem, så fører det til at unge ikke forstår risikoen de utsetter seg for. 2000 jenter under 15 år anmeldte voldtekt i 2016, og 10% av jenter i alderen 16 - 24 år opplevde seksuell kriminalitet. Det virker kanskje trygt for de resterende 90%, men det er en falsk trygghet.

 

Selvfølgelig så er det mange steder som er verre enn Sverige, f.eks. Brasil. Men jeg ser ikke på Sverige som et trygt samfunn lenger. 

Endret av Camlon
  • Liker 3
Lenke til kommentar
 

 

 "alternative fakta" ... 16% av kriminalitet ...

Gratulerer med å gi dine egne alternative fakta.

 

Springare har selv kommet med tall fra Ørebro (siste 2 årene):

22 av 24 drapsmistenkte er innvandrere

19 av 25 utpressere er innvandrere

 

Venstrebermen synes nok det er synd at politimenn forteller om virkeligheten. Forkludrer deres egen fucked-up tankegang.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...