Gå til innhold

Julekalender 2003 dag 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et raskt søk på prisguiden (søkte på "Matrix Sort") viste at kabinettet koster 686,- så et bra tilbud mener jeg.

 

Et par reviews:

 

OCAddiction

 

OverClock Intelligence Agency

Joda, bra tilbud er det. Synd jeg ikke trenger et. Lepont look, men ikke like overprisa. :p

 

Men det spesielle med Julekalenderen måtte vel være å få noen tilbud du neppe vil komme over senere. ;)

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Den var kanskje litt drøy. Hehe  :)

Nei. Syns egentlig ikke det. Tilbud kommer og går hele tiden. At det burde komme noen supertilbud i løpet av julekalenderen ville bare gagn den gjeldene webshop.

 

hmm, jeg pleier å jukse i julekalendere, kan jeg få hoppe frem noen luker ? :p

Ja! Få se hva som er bak luke 20, 21, 22, 23 og 24 da. Plz! :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

"...Men det spesielle med Julekalenderen måtte vel være å få noen tilbud du neppe vil komme over senere... "

 

hehe AMD FX-51 prosessoren vil jo koste bare 500 kronwer om et par år den óg.. jeg mener at så lenge du idag ikek kan finne et bedre tilbud enn det som er i kalenderen så er det godt nok.. kabinettet koster vanligvis 6-700 kr.. da er det et godt tilbud å få det til 500 kr uansett om man trenger det eller ikke..

 

kom litt i jule-spiriten nå da bortskjemte drittunger :p

Lenke til kommentar
"...Men det spesielle med Julekalenderen måtte vel være å få noen tilbud du neppe vil komme over senere... "

 

hehe AMD FX-51 prosessoren vil jo koste bare 500 kronwer om et par år den óg.. jeg mener at så lenge du idag ikek kan finne et bedre tilbud enn det som er i kalenderen så er det godt nok.. kabinettet koster vanligvis 6-700 kr.. da er det et godt tilbud å få det til 500 kr uansett om man trenger det eller ikke..

 

kom litt i jule-spiriten nå da bortskjemte drittunger  :p

Er jo selvfølgelig i forhold til dagens prisnivå da.

 

Herregud. Geforce 3 Ti500 til 1500kr er neppe noe du kan kalle et godt tilbud idag. :p

 

God Jul til deg også. ;)

 

 

PS: Det heter julestemning. :yes:

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...