Gå til innhold

Julekalender 2003 dag 1


Anbefalte innlegg

Hei,

 

I datamarkedet er det, som kjent, små marginer. De tilbudene som kommer frem er stort sett et resultat av at nettbutikkene og distributørne kutter ned til beinet. Mange av varene dere vil se selges i tillegg med tap fra butikkenes side.

 

Generelt sett ligger marginene på et sted mellom 0 - 15 %. Det er meget små marginer på produkter som CPU, minne og harddisker. Andre produktgrupper er det mer marginer på.

 

Kan si med en gang at det ikke vil komme tilbud med 70% avslag da det ikke er mulig å gjennomføre uten at butikken har 5 stykk på "lager", eller at de taper flere hundre tusen kroner.

 

Håper dere tar dette med i vurderingen på hvorvidt det er et bra tilbud eller ikke. Jeg skal i alle fall gjøre det jeg kan for å presse butikkene ned i pris.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

www.psdata.no og www.pcbutikken.com har egen julekalender hvertfall

 

Angående luke 1 på HW kalenderen så var da det et fint tilbud. Ikke noe tilbud man hopper på uansett, men er du på utkikk etter et rimelig kabinett så var det da ikke så dumt :) btw begynte ikke kalenderen på kabinett i fjor også?

 

edit: nope, det var dag 2 i fjor

Endret av Anders Leipsland
Lenke til kommentar
Finner den på psdata.no, men ikke på pcutstyr.no....

 

Hvor er den på pcutstyr...

Hvor finner du den på PsData? Jeg finner den ikke :(

 

Ps: Fant den :thumbs: Kunne kanskje gjort litt julekalenderen litt mere synlig. Må jo nesten ha lupe for å se (jada, gammel mann) :wow:

Endret av Pingo68
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...