Gå til innhold

TEST: GPSforbarn Viksfjord


Anbefalte innlegg

 

Det beste er at disse fåes til under 200kr på ebay, mens selgeren her tar 2000 for de. Klokken heter forressten q60 gps klokke.

Hahah dagens firma ditta. Putter den i boks inkluderer et kontantkort og 10 ganger prisen. Takk ebay som gjør det lett for forbrukeren og ikke la seg lure av tulle selskaper.

Tulle selskap...?jeg kjøpte denne klokken fra Ebay. Har enda ikke fått den til å virke. bruksansvisningen er så dårlig at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. Det er ingen video for instruksjon, det er noe greier på youtube, men men. Hvorfor skal man kjøpe et produkt som trenger en del teknisk ekspertise, versus å kjøpe fra noen som tar 10 ganger så mye, men produktet er brukelig...? vel Ebay er ikke lettere for en forbruker, og norske firma må ta rissikoen for å kjøpe ebay kvaliteten og gjøre den forbrukelig. Mulig 10 ganger prisen er i overkant, men da får man et produkt som virker. Dritt produkt fra ebay.

Oppdatering: JEg har fått klokken til å fungere med kontantkort. JEg måtte slå av pin koden til kortet. jeg har ikke slått på datasending, og har da ikke mulighet til gps, men jeg må slå på en gang for å overføre mobilnummer til klokken. Batteri er ikke bra og lading er ikke bra er min erfaring. Lyd og prat på klokken er god.

Klokken er en rimelig mobiltelefon som motiverte ungen vår til å gå fra skolen alene. Og da er formålet oppnådd for en rimelig penge.

Endret av Mag Mo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...