Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stilfulle og fine desktop'er du snekrer sammen Lautsprecher, med elementer som passer godt sammen! . Noen syns at det ikke passer med så mye hvitt på desktop'en og at kontrasten blir for stor, men gjøres det skikkelig syns jeg det går fint.  :)

:blush:

På denne ville jeg utvidet kolonnene i samurize-scriptet slik at hele navnet til tv-programmene vises

*Done*:

Uff! At du orker å sitte å jobbe på en hvit desktop. Ja, ja - hver sin smak... Ellers var desktopen din kul.. :yes:

Lenke til kommentar
Hei folkens. Jeg har gjort ferdig mesteparten av deskmod guiden min. Den er ikke 100% ferdig, men jeg har publisert den på hjemmesiden min alikevel.

 

Kommentarer og innlegg er velkomne

Direkte link: http://home.no/x-byted/artikler/desktmod.htm

Er det din modde-nettside TCi. Kjempebra, vi trenger flere norske moddesites. Holder på med en selv også... :w00t:

Ja det er min, takk for det. Det er en supportside for Windows XP hovedsaklig, men ligger noen guider om styling da :)

Lenke til kommentar

Hmm...driver og modder her, men en ting irriterer meg. Når jeg åpner nettleseren eller et hvilket som helst program ligger ikonene i Object Dock fortsatt oppå alt sammen.Har laget 3 "grupper", men bare den med tabs blir usynlig når jeg bruker et program. Vet noen hvordan jeg kan fikse dette? Litt irriterende å måtte avslutte Object Dock hver gang jeg skal bruke et eller annet.Vil jo bare ha den på desktopen, ikke oppå alt annet.

Lenke til kommentar
Her har dere mitt bidrag. Her kan dere se Talisman, Rainmeter og Samuraize i aksjon :)

Er det nødvendig med 3 klokker?

Man kan spørre seg:

"Er det nørvendig å modde desktopen?"

Svaret er nei, men hvorfor gjør folk det?

Det ser bra ut!

Kanskje det er noe litt annet med de tre klokkene, men allikevel ;)

Lenke til kommentar
Hmm...driver og modder her, men en ting irriterer meg. Når jeg åpner nettleseren eller et hvilket som helst program ligger ikonene i Object Dock fortsatt oppå alt sammen.Har laget 3 "grupper", men bare den med tabs blir usynlig når jeg bruker et program. Vet noen hvordan jeg kan fikse dette? Litt irriterende å måtte avslutte Object Dock hver gang jeg skal bruke et eller annet.Vil jo bare ha den på desktopen, ikke oppå alt annet.

Vanligvis i objectdock kan du i innstillingene styre hvordan programmet skal oppføre seg. Om det skal autohide, always on top, always on bottom, eller oppføre seg som et vanlig vindu.

Lenke til kommentar
Hei folkens. Jeg har gjort ferdig mesteparten av deskmod guiden min. Den er ikke 100% ferdig, men jeg har publisert den på hjemmesiden min alikevel.

 

Kommentarer og innlegg er velkomne

Direkte link: http://home.no/x-byted/artikler/desktmod.htm

Som resten av siden din TCi, syns jeg du har gjort en kjempefin jobb med denne guiden. Off topic, men ikke minst syns jeg at både innholdet og utforming, design og bruken av grafikk på selve siden er veldig fint utført. :)

 

Under seksjonen om Replacer, der det står: "Last ned patchet uxtheme.dll her". Skal det være en link til replacer der?

 

 

PS.

Siden hadde fortjent en server med støtte for php, perl og cgi, sånn at du f.eks. kan kjøre pollene dine gjennom egne script, i stedet for å benytte en ekstern poll, m.m. :roll:

Endret av torsoli
Lenke til kommentar
Som resten av siden din TCi, syns jeg du har gjort en kjempefin jobb med denne guiden. Off topic, men ikke minst syns jeg at både innholdet og utforming, design og bruken av grafikk på selve siden er veldig fint utført. :)

Tusen takk for det. :)

 

Under seksjonen om Replacer, der det står: "Last ned patchet uxtheme.dll her". Skal det være en link til replacer der?

Det er en link til en patchet versjon av uxtheme.dll slik at du kan erstatte orginalen, men har vel ikke tatt meg til å legge den ut ennå.

PS.

Siden hadde fortjent en server med støtte for php, perl og cgi, sånn at du f.eks. kan kjøre pollene dine gjennom egne script, i stedet for å benytte en ekstern poll, m.m.  :roll:

Ja jeg har veldig lyst til det. Har også lyst til å legge opp hele siden til det, men jeg er ikke veldig god til slikt :(

Lenke til kommentar
Noen som vet hvorfor startmeny-knappen ikke fyller hele bredden på taskbar'en, muligens hvordan jeg kan fikse det?

Veldig irriterende, samme hvor lite det er.

Veldig fin desktop. Jeg skjønner dog ikke helt hva du mener, for meg ser både taskbar'en og startknappen helt fine ut. :)

Ser det ikke så bra på bildet.

Men knappen er egentlig mye mindre enn bredden på taskbar'en.

Med "thin taskbar" er det helt jævlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...