Gå til innhold

XP desktop deskmod

sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Kul, men dårlig fokus på våpenet nærmest (vet det er slik det skal være, men) gjorde det egentlig veldig tungt å se på, så å ha det som bakgrunn ville ikke jeg klart :p

7551964[/snapback]

Har brukt den ei stund no og har ikkje noke problem med fokusen.

Har oppdatert den til eit juletema med hjelp av "mektig" photoshop redigering!

post-75882-1166752182_thumb.jpg

Vurderte å sette noken pakker i bakgrunnen, slik at det såg ut som han lekte nisse, men fant ingen gode bilder.

EDIT: Brukte litt tid på å lage bildet betre.

Endret av dotGif88
Skrevet
Kul, men dårlig fokus på våpenet nærmest (vet det er slik det skal være, men) gjorde det egentlig veldig tungt å se på, så å ha det som bakgrunn ville ikke jeg klart :p

7551964[/snapback]

Har brukt den ei stund no og har ikkje noke problem med fokusen.

Har oppdatert den til eit juletema med hjelp av "mektig" photoshop redigering!

post-75882-1166752182_thumb.jpg

Vurderte å sette noken pakker i bakgrunnen, slik at det såg ut som han lekte nisse, men fant ingen gode bilder.

EDIT: Brukte litt tid på å lage bildet betre.

7552042[/snapback]

Kan du legge ut wallpaperen?

Skrevet (endret)
http://mandolux.com/

Fin side for både fattigfolk med 1 skjerm, og rikfolk med 2 skjermer.

(De få gærningene med 3 og 4 får litt og :p)

7504700[/snapback]

Den siden skjønte jeg ingenting av! Er det ingen egen side for oss med to monitorer, eller må jeg trykke på hvert enkelt? Føler meg dum :blush:

Endret: Skjønner litt mer nå, men fortsatt litt rar :S Til vanlig kjører jeg to skjermer med oppløsningen 2048 x 768. Hva blir oppløsningen jeg skal se etter på den siden da?

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Skrevet

Ja, skjønner såppass :p Trodde først jeg kunne laste ned kun et bilde som var på 2048 * 768, bare at ingen av bildene der for to skjermer hadde så lav oppløsning som jeg dessverre kjører. Uansett, takk for siden - får kikke litt mer der siden.

Goscinny ;)

Skrevet
Hvilket program bruker du til kalenderen Teds? Den var nice!  :)

7340356[/snapback]

Jo takk! Tok meg lang tid å finne ett skin som var pent, men Lucid 1.2 var pent.. :love:

7346414[/snapback]

Ja, den var veldig pen. :love:

Noen som vet om bakgrunnsbilder og VS i den samme stilen? Kunne godt tenkt meg det fargetemaet.

7348052[/snapback]

*bump*

7391945[/snapback]

Ingen som kan hjelpe her? Klikk på Lucid linken lengre oppe. Vil ha VS og bakgrunnsbilde i den stilen. Har ikke funnet noe ennå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...