Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Aner jeg et hint av misunnelse? Jeg har aldri sett noen bli så sur for at noen svarer på et spørsmål litt utenfor topic i en tråd.

7256814[/snapback]

Det han mener er vel hvorfor du postet et MAC-skrivebord her fra starten av, det hører virkelig ikke hjemme her. Bra at du iallfall prøvde å svare Alexanderhagen på PM før du gjorde det i her i tråden, da :)

 

Goscinny ;)

7258089[/snapback]

 

Han fikk svar på PM og. Dessuten var den posten med Mac-skrivebordet et takk for meg, og var ment som siste desktoppost fra meg.

 

Jeg kommer fortsatt til å stikke innom og hjelpe de som trenger. Hat meg for det om dere vil. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nettopp instalert ObjectDock og prøvd meg litt fram. Jeg har fjerna den orginale oppgavelinja og satt dock linja nederst til venstre. :cool: Men visst jeg nå maksimerer vinduer, så ligger viduet halveis over dock linja. (se bilde :hmm: Dette er stygt, vil aller helst ha vinduet over hele skjermen. det det mulig? :p

 

Edit: Bare glem det, fant en penere løsning. Litt mindre ikoner så fikk jeg plass til linja imellom der :p Ser fortsatt litt rart ut, men men..

post-111994-1163186873_thumb.jpg

Endret av sokkhue
Lenke til kommentar

1. Alt for mange ikoner på skrivebordet

2. Gjem ikonene i tray

3. Rydd firefox'n din. Ser forferdelig ut.(Minner meg om IE etter at den har blitt voldtatt av spyware)

4. Trenger du virkelig Quick Launch?

5. Svart-hvitt bakgrunn matcha ikke 100% blå-hvitt stilen du kjører.

(Ser du lasta ned BSOD skjermbeskyttern fra MS Technet :p)

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
Da har jeg for første endret litt på min desktop.

Hadde vært dint med noen tilbakemeldinger om hva jeg bør gjøre.

7259964[/snapback]

Med visse forbedringer trenger det ikke bli så verst. Gjør som Tordenflesk sa, kvitt deg med mange(alle) ikonene, ta bort noen av verktøylinjene i firefox. Dem trenger du nok skjeldent. Ikonene i tray kan du skjule, og slett noen av ikonene i hurtigkjør/quick launch. Da kan du gjøre hele den verktøylinjen en del smalere og av den grunn få bedre plass. :)

 

Ikonene som du må rydde opp i, sletter du noen av, og legger resten i ObjectDock. Vurder anskaffelse av ObjectDock plus - betalingsversjonen - som revolusjonerer funksjonaliteten av dette programmet.

 

Og for all del; last opp Pulp Fiction-bakgrunen! :whistle:

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
1. Alt for mange ikoner på skrivebordet

2. Gjem ikonene i tray

3. Rydd firefox'n din. Ser forferdelig ut.(Minner meg om IE etter at den har blitt voldtatt av spyware)

4. Trenger du virkelig Quick Launch?

5. Svart-hvitt bakgrunn matcha ikke 100% blå-hvitt stilen du kjører.

(Ser du lasta ned BSOD skjermbeskyttern fra MS Technet :p)

7260203[/snapback]

 

 

Da har jeg for første endret litt på min desktop.

Hadde vært dint med noen tilbakemeldinger om hva jeg bør gjøre.

7259964[/snapback]

Med visse forbedringer trenger det ikke bli så verst. Gjør som Tordenflesk sa, kvitt deg med mange(alle) ikonene, ta bort noen av verktøylinjene i firefox. Dem trenger du nok skjeldent. Ikonene i tray kan du skjule, og slett noen av ikonene i hurtigkjør/quick launch. Da kan du gjøre hele den verktøylinjen en del smalere og av den grunn få bedre plass. :)

 

Ikonene som du må rydde opp i, sletter du noen av, og legger resten i ObjectDock. Vurder anskaffelse av ObjectDock plus - betalingsversjonen - som revolusjonerer funksjonaliteten av dette programmet.

 

Og for all del; last opp Pulp Fiction-bakgrunen! :whistle:

 

Goscinny ;)

7261555[/snapback]

 

Tusen takk for all tilbakemelding, skal endre litt nå snart.

 

Og her har du bildet, Goscinny. :)

 

Edit: Og jeg har vel egentlig bare en verktøylinje i FireFox, og det er StumbleUpon, som er morsom å ha, selv om den er stygg som juling.

post-68801-1163236795_thumb.jpg

Endret av shizz kebab
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...