Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For å støtte opp selv om jeg vet jeg har rett, må jeg takke jrp for å ta prnt screan av sin MacBook, slik at du Tordenflesk, får se at det kommer piler under snarveiene når man kjører programmene...
Beklager, men det er fortsatt ikke piler på snarveiene. Se litt bedre etter.

7271301[/snapback]

 

I beg to differ. Alle kjørende programmer får en liten pil nederst for å indikere at de kjører.

Lenke til kommentar
For å støtte opp selv om jeg vet jeg har rett, må jeg takke jrp for å ta prnt screan av sin MacBook, slik at du Tordenflesk, får se at det kommer piler under snarveiene når man kjører programmene...
Beklager, men det er fortsatt ikke piler på snarveiene. Se litt bedre etter.

7271301[/snapback]

 

Ahh, jeg tror jeg misforstod litt. Du mente på Macintosh HD på skrivebordet du? Nei, der er det ikke piler, men tror heller ikke det er noe jeg for gjort noe med i windows...

Joda. Fyr opp enten Iconpackager eller TweakUI. Ganske lett å finne i begge to.
Lenke til kommentar
Når det er gratisversjoner, pleier det bare å gå ann å bruke det som følger med...

7269865[/snapback]

Det går ann å legge på andre ikoner på gratisversjonen av ObjectDock, jeg har gratisversjonen og har andre ikoner. Så jo, det går :) Bare å høyreklikke på den du skal bytte ikon på.

Lenke til kommentar

Nuh nettopp i helgen fikk jeg på plass Untitled themet, alt gikk strålende, og jeg var storfornøyd. Da jeg logget på ikveld, har det originale Windows-themet på en eller annen måte klart å komme seg tilbake. Min søster har vært på hennes brukerkonto, men jeg aner ikke hva hun har klart å gjøre, og nå klarer jeg bare ikke skifte tilbake igjen.

 

Hjelp? :cry:

Lenke til kommentar
Hvordan får jeg bort Papirkurv-Snarveien på skrivebordet? Går jo ikke å slette den.. Kan jo bare fjerne ikonet, men skriften vil fortsatt være der.

 

Forslag?

7273162[/snapback]

 

Jeg vet om en måte, men da må du fjerne alle andre ikoner også...

 

Høyreklikk på skrivebordet -> Ordne Ikoner etter -> bla ned, ta vekk avhukingen "vis skrivebordsikoner...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...