Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg fjernet oppgavelinjen i XP ved hjelp av samurize. Derfor har jeg noen spørsmål:

 

1. Hvordan kan jeg lage en knapp til å skru av? Kan jo bruke Alt+F4, men det er ikke alltid så greit.

 

2. Tilsvarende knapp for å logge av/på, selv om jeg kan bruke Windows+L.

 

3. Knapp for å legge ned alt sammen (Windows D). Kan jeg bare kopiere den som ligger i Quick Lunch?

 

4. Hvordan får man Samurize til å holde seg på samme plassen hele tiden? Hver gang jeg restarter må jeg sette den der jeg vil ha den...

Lenke til kommentar
Nå har jeg fjernet oppgavelinjen i XP ved hjelp av samurize. Derfor har jeg noen spørsmål:

 

1. Hvordan kan jeg lage en knapp til å skru av? Kan jo bruke Alt+F4, men det er ikke alltid så greit.

 

2. Tilsvarende knapp for å logge av/på, selv om jeg kan bruke Windows+L.

 

3. Knapp for å legge ned alt sammen (Windows D). Kan jeg bare kopiere den som ligger i Quick Lunch?

 

4. Hvordan får man Samurize til å holde seg på samme plassen hele tiden? Hver gang jeg restarter må jeg sette den der jeg vil ha den...

5604971[/snapback]

 

1. Prøv dette: Høyreklikk på skrivebodet > Ny > Snarvei > shutdown -a

Lenke til kommentar
Jeg vi gjerne at oppgavelinjen skal være skjult, men den kommer fram hvis jeg tar musen ned ditt, det er ganske irriterende.

Er det mulig og gjøre sånn at den bare kommer når jeg tar i høyre hjørne eller når jeg trykker på en knapp?

5605633[/snapback]

 

 

Med Objecktdock plus kan du iallefall få den helt bort :love:

Lenke til kommentar
Jeg vi gjerne at oppgavelinjen skal være skjult, men den kommer fram hvis jeg tar musen ned ditt, det er ganske irriterende.

Er det mulig og gjøre sånn at den bare kommer når jeg tar i høyre hjørne eller når jeg trykker på en knapp?

5605633[/snapback]

 

 

Med Objecktdock plus kan du iallefall få den helt bort :love:

5606172[/snapback]

 

Jeg bruker object dock, men start linjen forsvinner ikke bare jeg bruker den...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...