Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Er ikke sikkert det går ann vettu ^^

 

iTunes er på langt nær så flexibelt som Winamp. Er derfor Winamp er fortrukket av desktopstylere.

 

Jeg bruker og skifte mellom iTunes og Winamp, nettopp fordi jeg liker bibloteket til iTunes mye bedre enn det til Winamp. Men Winamp er mye bedre til enkelt sanger :)

5647412[/snapback]

Du har rett, men jeg er blitt så vant til iTuens.. Synes det er så rotete i WinAmp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå husker ikke jeg helt spesifikt hva man skal gjøre, men 'extract' bitmap'n for taskbar'n til f.eks. Skrivebord, åpne den i Photoshop, endre fargen der, lagre og til slutt skift den originale med din nye.

5649227[/snapback]

hvordan extracter jeg? eller er det noe som finnes i progfiler.....

 

edit: fant det....blir nok litt for pirkete og avansert jobb for meg :)

 

edit2: fant en winamp config til samurize (her minibar aero remote) men når jeg merger den så forsvinner alt det andre som er der og kontrollene til winamp står igjen :dontgetit:

Endret av dudee
Lenke til kommentar
Guide til å få sånn TV-sak i deskopen?

5647545[/snapback]

 

Jeg la hele oppsettet mitt ut her tidligere i tråden. Klipp / lim fra den...

5648777[/snapback]

Brukte søkemod'en, fant det ikke..

5649276[/snapback]

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...1entry5366191

 

EDIT: Winamp-kontrollen funker ikke HELT uten videre, men hvis du skal bruke den også, bare spør så hjelper jeg deg.

 

Ps. Jeg bruker widescreen....

Endret av Kamikazesmurf
Lenke til kommentar
Guide til å få sånn TV-sak i deskopen?

5647545[/snapback]

 

Jeg la hele oppsettet mitt ut her tidligere i tråden. Klipp / lim fra den...

5648777[/snapback]

Brukte søkemod'en, fant det ikke..

5649276[/snapback]

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...1entry5366191

 

EDIT: Winamp-kontrollen funker ikke HELT uten videre, men hvis du skal bruke den også, bare spør så hjelper jeg deg.

 

Ps. Jeg bruker widescreen....

5651816[/snapback]

fikk det til, men kan man skifte ut knappene så det blir noen andre?

 

edit: nvm.....fixa d i photoshop :)

 

edit2: hva mer kan jeg gjøre?

Endret av dudee
Lenke til kommentar

Finnes det andre styles til Rainmeter? :hmm:

Hvis ikke hvordan skifter jeg farge på skinen jeg har?

 

Har et spørsmål til.

Slettet Aston har i dag, ble lei av at pcen startet så tregt + at det klikket hele tiden :hrm:

Men, når jeg skal gå inn å skifte bakgrunn så er ikke fanen for skrivebordsbakgrunn der :no:

Noen som vet hvordan jeg får den fram igjen?

Lenke til kommentar

ZeRyZoN(Forbannet være nicket ditt): Styles finnes det ja. Tror det skal ligge både på hjemmesiden deres, og sikkert noen på Customize.org^^

 

Du trenger da ikke bruke den fanen for å skifte bakgrunn. Du kan jo bare høyreklikke på det bildet du skal ha og velge "Bruk som skrivebordsbakgrunn" elns. Til nøden kan du jo også åpne det i Paint -_^

Lenke til kommentar
ZeRyZoN(Forbannet være nicket ditt): Styles finnes det ja. Tror det skal ligge både på hjemmesiden deres, og sikkert noen på Customize.org^^

 

Du trenger da ikke bruke den fanen for å skifte bakgrunn. Du kan jo bare høyreklikke på det bildet du skal ha og velge "Bruk som skrivebordsbakgrunn" elns. Til nøden kan du jo også åpne det i Paint -_^

5657649[/snapback]

 

Først så vill jeg si at viss nicket mitt er dårlig så synes jeg ikke ditt er så bra heller.

Du trenger ikke å ta annenhver bokstav stor og liten. :tease:

 

Og når det gjelder den fanen så hadde det vært kjekt å ha den, siden jeg er så vant med den :p

Endret av ZeRyZoN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...