Gå til innhold

XP desktop deskmod

sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
er det bare meg eller er det flere som ikke kan se de siste 3 bildene??.......merka at det var nytt "look" på hw :cool:        kult da (var litt uvant da :!: )

5000324[/snapback]

Virker som de har litt problemer i starten med det mye designet.

Skrevet
er det bare meg eller er det flere som ikke kan se de siste 3 bildene??.......merka at det var nytt "look" på hw :cool:        kult da (var litt uvant da :!: )

5000324[/snapback]

Ditto :hmm:

Skrevet (endret)

Hei og hopp!

Har noen en kopi av Samurize 1.60? 200GB harddisken min gikk til hælvete i går, og da mista jeg alt jeg hadde på PC'n så nå må jeg begynne på nytt. Nyeste Samurize(1.63.1) Funker ikkesammen med NORSKTV-scriptet virker det som( Error: Input Past End Of File).

Endret av Tordenflesk
Skrevet
200GB harddisken min gikk til hælvete i går, og da mista jeg alt jeg hadde på PC'n så nå må jeg begynne på nytt.

5009380[/snapback]

Uff... :( Det var synd! Utrolig kjipt når slikt skjer... :cry:

Skrevet (endret)
Uff... :( Det var synd! Utrolig kjipt når slikt skjer... :cry:
Den funker fint fortsatt. Det som skjedde var at jeg skulle legg inn 98 på 4GB-harddisken til en annen PC jeg har her. JEg satt den inn i maskina mi, og glemte å koble fra S-ATA-disken. JEg tenkte at "98 skjønner vel ikke hva en S-ATA disk er" MEN seff under 98-innstall sto det at den hadde "forberedt" 'Harddisk 2' Til 98. Da var det så jeg nesten besvimte. Prøvde å boote S-ATA disken, og seff sa den 'Unable to find OS' Og når jeg skulle legge inn XP var det ingen partisjoner på disken. :cry:

MEN det aller værste er at jeg driver mye med å lage musikk i FL Studio, og nå ble 4-5 år med "låt-material", samples og MIDI-filer borte. Sånt går bare ikke å erstatte.

Endret av Tordenflesk
Skrevet
Det er 0160.

|skrive masse tull for at det skal bli 14 tegn|

5010126[/snapback]

Veldig OffT men har jeg gått glipp av noe her?

Og litt OnT også, er det vanskelig å sette seg inn i disse programmene?

Skrevet

Slett det som staar der fra foer, hold inne ALT saa trykker du 0 1 6 0 og slipper ALT knappen. Saa skal det komme fram et ''tegn'' som ikke er synbart. saa da skal det funke.

Skrevet
Slett det som staar der fra foer, hold inne ALT saa trykker du 0 1 6 0 og slipper ALT knappen. Saa skal det komme fram et ''tegn'' som ikke er synbart. saa da skal det funke.

5010557[/snapback]

Niks, fikk det ikke til på den måten. Men tror jge har en backup av den mappa på PC'n til far min. :w00t: Og hvem sa at ikke Celeron var brukbart til noe :tease:

Skrevet (endret)

Mulig at jeg ikke GIDDER å lese gjennom hele topicet, så hvor får jeg frem TV-program og hva er koden til Ålesundsværet?

Går det i Samurize, eller må jeg innstallere et annet?

Endret av Mr. Crowley

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...