Gjest medlem-329093 Skrevet 26. desember 2016 Skrevet 26. desember 2016 Først hadde min mor en samsung blurayspiller toppmodell som ikke fungerte og måtte leveres tilbake. Så fikk hun en ny i bytte. Den har hakket når TV-signaler fra kabelTV har blitt sendt igjennom den, og jeg har nylig koblet om så signalene går rett i TV'en, ingen hakking lenger. Men spilleren nekter å spille av blurayplater når klokken ikke er stilt. Jeg har også en toppmodell samsung blurayspiller, 3D spiller til og med, kostet fem tusen eller der omkring. Den har bare fungert marginalt så lenge jeg har hatt den, første uken hadde jeg kanaler på den, men så mistet den all evne til å søke inn kanaler. Jeg bruker den nå kun til å spille av bluray-plater. Hvorfor er det bare drittspillere som kommer fra samsung, og dette er liksom det beste samsung klarer å produsere?? Jeg har lyst på billig 4K UHD spiller, og samsung lager den desidert billigste, men erfaringene tilsier at det ikke bør bli samsung denne gangen. Og så har ikke samsung sin 4K/UHD spiller USB inngang, og det suger. Men er det noen som har erfaring med denne spilleren? Det er den eneste samsung 4K/UHD spilleren ennå tydeligvis.
CaZpeR Skrevet 26. desember 2016 Skrevet 26. desember 2016 (endret) Hvis jeg skulle kjøpt en UHD spiller slik markedet er i dag så ville jeg ha kjøpt en Xbox One S. Gamestop selger de nå for kr. 2298,- med en ekstra kontroller og Suicide Squad med på UHD Bluray. Xbox One S Er et såpass utbredt platform som vil få jevnlige oppdateringer også på UHD-delen. Men har ingen god forklaring på spørsmålet ditt. Svigers har alltid slitt med sine samsung lydplanke med bluray innebygget. Er alltid blurayen det blir noe feil med. Har hatt den første på garanti 3 ganger for så å fått byttet til en nyere planke som nå viser de samme feilene som den forrige... Endret 26. desember 2016 av CaZpeR
Complexity Skrevet 26. desember 2016 Skrevet 26. desember 2016 Xbox One S er veien å gå for en billig og god 4k HDR avspiller.
LMH1 Skrevet 28. desember 2016 Skrevet 28. desember 2016 (endret) Eller du kan gå for f.eks sony BDP-S1700B. Selv syns den gir langt mindre støy\ nesten like bra bildekvalitet som Samsung F-UBDK8500P/XE 4K UHD blu-ray. Eneste negative mangler 4k oppskalering selv om jeg tror ikke du ser forskjell. Og kunne hatt optisk + intern strømforsyning. Mangler også usb3 da det tar litt tid å søke hvis du har mange filer på minnepennen. Ellers syns jeg den ikke var så ille for prisen, youtube virker ut funger bedre en samsung. Da skalerings funger bedre. Men mangler særlig detaljerne HDR man kun får fra pc. Men det kan endres hvis samsung kommer med oppdateringer. Sist jeg hadde sony var jeg mest skuffet over levetiden 2-3 år bør du være fornøyd med. Endret 28. desember 2016 av LMH1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå