Gå til innhold

Nå har vi gått forbi Sverige på gjev liste: – Vi blir mer og mer aktuelle for store aktører


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette her har jeg faktisk store problemer med å tro på. Her til lands er det ikke akkurat standard med fiber, men i Sverige får du fiber selv på de minste småplassene. Mulig det er grissgrente strøk i Nord-Sverige som trekker ned, men i de mer siviliserte delene av Sverige som det er naturlig å sammenligne østlandet, sørlandet og vestlandet med, så tviler jeg meget sterkt på at Norge ligger foran.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

"Vi synes ikke det er greit med forurensing i byen, selv om det er frisk luft i fjellet, sammenfatter han."

 

Mulig jeg har fått for lite kaffe i dag, men den sammenfatningen der skjønte jeg lite av :)

 

God luft på fjellet kompenserer ikke for dårlig luft i byen, god internett i byen kompenserer ikke for dårlig internett på fjellet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

"Vi synes ikke det er greit med forurensing i byen, selv om det er frisk luft i fjellet, sammenfatter han."

 

Mulig jeg har fått for lite kaffe i dag, men den sammenfatningen der skjønte jeg lite av :)

 

Det han sier er at det er ikke greit med bredbånd hjemme hvis det ikke også finnes på hytta, båten og i bilen. Denne var da ikke så vanskelig ....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper at det snart blir slik at alle som leverer Internet kun leverer fiber & ikke gamel teknologi, & at mobile Internet blir mye raskere & at en kan bruke de så mye en vil uten å betale ekstra som det vi gjør på Internet hjemme!

 

Dersom det ble konkurranse mellom fiber & mobile Internet da ville det ha hvert bra! I tillegg er det slik at alle i Norge som tilbyr hosting tar alt for my betalt! Om Norge skal bli aktuelt for utenlandske bedrifter må prisene bli mye lavere! Det hjelper lite med raskt Internet dersom prisene blir for høye!

Lenke til kommentar

Dette her har jeg faktisk store problemer med å tro på. Her til lands er det ikke akkurat standard med fiber, men i Sverige får du fiber selv på de minste småplassene. Mulig det er grissgrente strøk i Nord-Sverige som trekker ned, men i de mer siviliserte delene av Sverige som det er naturlig å sammenligne østlandet, sørlandet og vestlandet med, så tviler jeg meget sterkt på at Norge ligger foran.

 

Leste du artikkelen, så ser du at det ikke er pr husstand de måler. Forøvrig har det vel vært vanskelig å få fiber i eneboliger i Sverige, mens det har vært lett å få i boligblokker - motsatt av hvordan vi har det i Norge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...