Gå til innhold

Noen som kan reparere mine Bose qc20i?


TheOvi

Anbefalte innlegg

På mine Bose bose quietcomfort 20i, har en den ene kontakten til den høyre høyttaleren blitt skadet, slik at lyden til høyre øre faller ut. I mine øyne er det å bare lodde den skadede kontakten sammen igjen.

 

Noen som vet om noen som gjør slike reperasjoner?

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det er bare tre års garanti og i tillegg er de kjøpt i USA, så da er det egentlig bare 1 års garanti. Sendte mail til bose først og de var ikke villige til å dekke det gjennom garantien siden den var utgått. Men jeg kunne få kjøpe nye til 2.200 kr. 

Endret av TheOvi
Lenke til kommentar

Prøv å hør med hifiklubben ja. Men du skal ikke se bort fra at det kansje koster litt.

 

Har reparert noen Sennheiser headsett tidligere, og det er ett mareritt å lodde med de lakkerte ledningene som brukes. De må brennes fri for lakk før man kan lodde med dem.

 

Eller avmantle dem..

 

Til trådstarter:

skal du avmantle dem så vær veldig forsiktig så du ikke drar dem i stykker

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

 

Prøv å hør med hifiklubben ja. Men du skal ikke se bort fra at det kansje koster litt.

 

Har reparert noen Sennheiser headsett tidligere, og det er ett mareritt å lodde med de lakkerte ledningene som brukes. De må brennes fri for lakk før man kan lodde med dem.

Eller avmantle dem..

 

Til trådstarter:

skal du avmantle dem så vær veldig forsiktig så du ikke drar dem i stykker

Vanskelig å avmantle lakk :p

Lenke til kommentar

 

 

Prøv å hør med hifiklubben ja. Men du skal ikke se bort fra at det kansje koster litt.

 

Har reparert noen Sennheiser headsett tidligere, og det er ett mareritt å lodde med de lakkerte ledningene som brukes. De må brennes fri for lakk før man kan lodde med dem.

Eller avmantle dem..

 

Til trådstarter:

skal du avmantle dem så vær veldig forsiktig så du ikke drar dem i stykker

Vanskelig å avmantle lakk :p

Ja det er jo det de bruker i slike ting, tenkte ikke over det ?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

På mine Bose bose quietcomfort 20i, har en den ene kontakten til den høyre høyttaleren blitt skadet, slik at lyden til høyre øre faller ut. I mine øyne er det å bare lodde den skadede kontakten sammen igjen.

 

Noen som vet om noen som gjør slike reperasjoner?

Du kan jo stikke innom nærmeste yrkesfag som har elektronikkfag og høre med de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...