Gå til innhold

Norske Tesla-eiere møter elbilgiganten i retten. Derfor mener Tesla de ikke vinner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne saken virker ganske klar i mitt enkle hode, når de sier 700 HK og leverer 400 og noe, så er det falsk markedsføring. Uansett om det er Tesla eller ikke. Det påstås av enkelte at de er forpliktet til å si 700, men de sier jo ikke det nå lenger, så det kan jo ikke være riktig?

 

AtW

 

etter hva jeg ser sier tesla fortsatt at de ikke har feilinformert. Hva som faktisk stemmer aner jeg ikke, men det kan jo ikke være så vanskelig å bekrefte. Har dog sett verken avkreftning eller bekreftning. 

Lenke til kommentar

 

Denne saken virker ganske klar i mitt enkle hode, når de sier 700 HK og leverer 400 og noe, så er det falsk markedsføring. Uansett om det er Tesla eller ikke. Det påstås av enkelte at de er forpliktet til å si 700, men de sier jo ikke det nå lenger, så det kan jo ikke være riktig?

 

AtW

 

etter hva jeg ser sier tesla fortsatt at de ikke har feilinformert. Hva som faktisk stemmer aner jeg ikke, men det kan jo ikke være så vanskelig å bekrefte. Har dog sett verken avkreftning eller bekreftning. 

 

Det er nok garantert en del av forliket, dvs. at TM ikke påtar seg noe ansvar for ev. feilaktige opplysninger. Samtidig er saksøkerne nødt til å holde kjeft, da de har skrevet under på en fortrolighetssavtale. Er ganske skuffet over utfallet, men forstår godt saksøkerne. Et tap ville ha medført enorme omkostninger. Ser at TM har hyret minst én advokatpartner. Det koster flesk (4.000 kr timen?).

Endret av tlwrtpmc
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...