Gå til innhold

Kræsj med Phantom 4, reparere selv?


Aixeesosh-a

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Hadde et uhell med drona i helga. Var litt mørkt så fikk et brutalt møte med et tre.

Ene festet som motoren er i, knakk. Så jeg må nok bytte hele kroppen.

 

Er det noen som har vært borti dette? Ville kanskje vært best og sendt den inn hos noen profesjonelle, men redd det koster. Garanti dekkes ikke på dette, så har egentlig ingenting å tape

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Hadde et uhell med drona i helga. Var litt mørkt så fikk et brutalt møte med et tre.

Ene festet som motoren er i, knakk. Så jeg må nok bytte hele kroppen.

 

Er det noen som har vært borti dette? Ville kanskje vært best og sendt den inn hos noen profesjonelle, men redd det koster. Garanti dekkes ikke på dette, så har egentlig ingenting å tape

 

Send en epost til Elefun, så hør om de kan skaffe kun kroppen.

Er veldig mye fin elektronikk i Phantom 4, så mulig du vil levere den inn til de for reparasjon.

 

Tror de tar rundt 7-900kr for prisoverslag.

 

 

Skal man drive med rc-fly/helikopter/droner så er små og store krasj uungåelig. Anbefaler deg å lære deg å fikse dronen selv først som sist.

Jeg har aldri kræsjet mine droner :)

Lenke til kommentar

Hei.

 

Hadde et uhell med drona i helga. Var litt mørkt så fikk et brutalt møte med et tre.

Ene festet som motoren er i, knakk. Så jeg må nok bytte hele kroppen.

 

Er det noen som har vært borti dette? Ville kanskje vært best og sendt den inn hos noen profesjonelle, men redd det koster. Garanti dekkes ikke på dette, så har egentlig ingenting å tape

Ser du får komplett kropp + diverse for 6-700,- fra kina på ebay.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...