Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ta henne inn i varmen igjen?


Anbefalte innlegg

I vår traff jeg igjen ei jente jeg kjente i ungdomstida, men ikke hatt kontakt med på 7-8 år.

Vi begynte å date, og var mye sammen. Hele tida var det mye opp og ned. Hun visste ikke hva hun ville, var ikke klar for et forhold osv..

det fortsatte sånn til i oktober, da en av venninene hennes kom bort til meg for en prat.vennina kunne fortelle meg at hun jeg datet, ikke hadde bare meg, men samtidig som hun fortsatte å gi meg forhåpninger, hadde hun datet, og hatt sex med ca 10 andre. Hun hadde ingen forpliktelser til meg, så greit at hun treffer flere, men 10 syns jeg er mange. Ble etterhvert enig med henne om å avslutte hele greia. Fortalte aldri at jeg visste om de andre, da hadde det blitt trøbbel for venninna. Når vi avsluttet, holdt hun visst på med 2 andre, pluss meg. Når jeg gikk inn i dette, visste jeg hun var litt "løs" i ungdomstida, men jeg håpet hun hadde forandret seg. Hun har barn, og jeg ble veldig knytta til både henne og barna. Derfor har jeg slitt veldig med å komme meg over dette. Hun har hele tiden holdt kontakten etter vi avsluttet, får stort sett 1-5 snapper hver dag, men det er mest generelle, som jeg tror går til halve vennelista.nå har hun hintet om at hun kan tenke seg å prøve igjen. Første tanken min er å løpe som om mannen med ljåen er bak meg! Men det er vanskelig, ble jo veldig glad i henne.

Hva hadde dere gjort i en sånn situasjon? Er sånne damer noe å satse på, eller blir det bare mer styr? Kan vel også nevnes at hun er litt ubesluttsom, er mye trøtt og klar, litt rotete, og økonomisk sliter hun visst litt.

Jeg ønsker meg noe stabilt, og mener selv jeg er en bra fyr, så sånn sett er det kanskje hun som taper mest, om det ikke blir mer...

Tips??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke noe særlig lurt å spørre andre hvem du skal elske. Vi kjenner verken deg eller henne. Det gjør du. En annen ting er at du skal ta sladder med en knype salt. Og spesielt den som kommer fra damer. 10 dater med gutter trenger ikke å være 10 samleier. Kanskje er det bare 2 samleier og 8 "moro med kompiser" hvis hun er av den typen som kan ha guttevenner.

 

Hva om du tar feil?

 

Men om du skal fortsette med henne så tror jeg du må få snakket ut til henne om det her. Hvis ikke vil det spøke for deg til evig tid. Men elsker du henne, og det viser seg at hun er elskbar tilbake, så lurer jeg på hva i faen du sitter her å koper for??

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Har du andre alternativer? 

 

Det finnes ingen som passer alle.

 

Med tanke på hva du skriver at DU ønsker og at du alt kuttet henne ut en gang før, så vil jeg si at det mest rasjonelle er å ikke "ta henne inn i varmen igjen". :) 

Lenke til kommentar

Sånn som du skriver så virker det veldig som om du er negativt innstill til det hele og gjerne vil ha bekreftelse på at det ikke er en god ide.

 

Det jeg egentlig lurer litt på er om det finnes noen andre potensielle inne i bilde? Altså for deg og ikke henne. Ser det litt igjen i mine eldre søsken sine venneflokker (De er da 30, 34 respektive) at flere har begynt å satse på mindre enn optimale partnere fordi de føler tiden renner fra dem. Kan det kanskje være den frykten?

Lenke til kommentar

Jeg er iallefall redd for å bli såret igjen. Om det blir en ny runde med av og på.

Nei, pr dags dato har jeg ingen flere alternativer, og det har jeg heller ikke hatt den tiden jeg holdt på med henne.

Innrømmer jeg er redd for å bli alene ja! Når det er sagt, så er jeg ikke desperat (ennå) og jeg har ikke plass til hvem som helst i livet mitt. Ser på meg selv som en oppegående fyr, så det burde gå an å finne andre damer. Har bare ikke prøvd, for jeg liker best en om gangen!

Lenke til kommentar

Virker iallefall litt gjennomtenkt, du kan jo gjerne holde kontakten med henne men være litt mer klar på at ting skal gå i det tempoet hvor du føler deg komfortabel. Sette deg noen egne mentale krav til hvordan denne gangen skal gå, gjerne skriv dem ned.

 

Som en idealist over her skriver så elsker man av og til den man elsker, noe som er fantastisk. Men nå er man vel snart også i den alderen at man kan ta ting med en klype salt og kanskje forstår at det vil bare bli desto verre hvis det nå faktisk går samme runddans.

 

Personlig har jeg ikke så stort problem med hvor mange partnere folk har hatt, bare litt mer frekvensen og om man var åpne om det med eventuelt de man datet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du sier du ble knyttet til barna hennes... Kjenner dere hverandre utenom datingen, eller ble du kjent med barna som "kjæresten til mamma"? Ble i så fall de andre 10 kjærestene til mamma introdusert?

 

Bare sånn for å danne meg et bilde av hvor seriøs hun er....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...