Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex på første date?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hei! Er det en deal breaker for dere å ha sex på første date? Hva tenker dere om jenta, mister dere interessen? Og hvem skal sende melding etter daten? Hva skriver man i så fall i meldingen?

 

 

Anonymous poster hash: 99465...1af

 

 

Hvorfor skulle eg miste interessen? Har du noen begrunnelse? 

Skulle eg miste interessen ville det vert av heilt urelaterte grunner. 

 

Hvem som helst kan da sende melding etter daten. Det er ikkje ein rettsak der ein må følge faste regler. Føler du for å sende melding gjør du det. Dersom du ikkje føler for det, gjør du det ikkje. Enkelt og greitt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hadde ikke påvirket mitt syn på henne i negativ grad i det hele tatt.

 

Sex er digg og folk som er modne nok til å nyte det og ha et sunt forhold til å ha det er bare positivt i min mening.

 

Når videre kontakt avtales og hvilken form dette taes må vel være helt opp til den enkelte. Bare ikke sett deg i en situasjon ser du senere angrer på at du var dor defensiv.

 

(Nå skal det også sies at jeg tror jeg ikke representerer "normen").

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er jente og har hatt sex på på første date en gang. Det endte med at vi etterhvert gikk inn i et forhold og vi er sammen nå. :) Vi hadde jo sex med hverandre fordi vi likte hverandre veldig godt, ikke fordi jeg eller han var kåt og ville få det overstått. Så ser ingenting galt i det. Første meldingen etter daten var det han som sendte, men det var bare tilfeldig, om ikke han hadde sendt melding så hadde jeg gjort det liksom. Lar det bare gå sin gang naturlig, ikke noe å stresse med. 



Anonymous poster hash: 90051...4fc
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

 

Jeg holdt på å miste interessen for min nåværende kjæreste fordi hun var alt for tilbakeholden og lot meg vente lenger enn jeg er vant til. 

 

 

Med sex eller med kontakt?

 

 

Sex. Kyssing. Intimitet.

Lenke til kommentar

Det var lenge siden sist, noe jeg også fortalte ham, så jeg nølte litt i starten, men ble så revet med til slutt. Sexen var utrolig bra. Det jeg stusser mest over, er at han ikke virket noe stresset over at vi ikke brukte kondom, og heller køddet med at kanskje det ville bli en unge av dette.. ? Det beste er vel å kanskje vente til uka å sjekke stemninga da i steden? Kanskje jeg skal foreslå øl og pizza? Eller ^^

 

Har bare et inntrykk av at mange mister interessen etter at man har hatt sex.

 

TS



Anonymous poster hash: 99465...1af
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gjør hun et framstøt om sex utover klining på første date sier hun samtidig og "jeg ser ikke på deg som noe kjærestemne" i min bok. Da blir det bare moro som regel.

 

Litt motstand i starten ifht. sex er viktig for å skape den ekstra kjemien. Sexen blir jævlig mye bedre om man venter litt. Men ikke for lenge, det kan ødelegge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845
Har bare et inntrykk av at mange mister interessen etter at man har hatt sex.

 

 

Dette er riktig. Og jeg har vært en av de.

 

Hvis noen mister interessen for deg etter sex, så tenker jeg at:

 

1) De ville mistet den enten det gikk 1 eller 5 dater. Med andre ord, de var kun interessert i en kjøretur i utgangspunktet.

 

2) Det finnes kanskje et fåtall menn som mener at det er negativt at en jente sprer beina på første date og dermed ikke er et kvalitetsstempel, slik at de mister interessen nettopp fordi du delte ut godsakene for tidlig.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...