Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst] Vanskeligheter med dements innlevering


Anbefalte innlegg

Sliter med en innlevering av demente mennesker - jeg finner ikke noe i god helse bøkene, eller noe på nettet. Og begynner å haste litt, så om noen vet litt så hadde det vært fint om noen kunne delt kunnskapen sin :)

 

Grunnleggende behov hos pasienter med demens?

Vanligste sykepleietiltak ved omsorg til pasienter med demens? Og sykepleietiltak til pasienter med demens?

 

Teknikker for veiledning av pasienter med demens? Og begrunne valg av teknikker for veiledning av pasienter med demens i ulike situasjoner?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg nekter å tro at det ikke står noe om det du lurer på i lærebøkene dine eller på nettet.

 

Hva med å lete bedre, eller eventuelt følge med i timen framover?

 

 det står sånn seriøst ingeting, det er utrolig barnslig og frekt gjort av deg som sier sånt

 

Vel, både brukeren over og under meg har funnet noe, så det beviser jo bare du ikke har søkt bra nok. Lykke til med søket, vi er ikke her for å servere alt på sølvfat ;)

Lenke til kommentar

 

 

Jeg nekter å tro at det ikke står noe om det du lurer på i lærebøkene dine eller på nettet.

 

Hva med å lete bedre, eller eventuelt følge med i timen framover?

 

 det står sånn seriøst ingeting, det er utrolig barnslig og frekt gjort av deg som sier sånt

 

Vel, både brukeren over og under meg har funnet noe, så det beviser jo bare du ikke har søkt bra nok. Lykke til med søket, vi er ikke her for å servere alt på sølvfat ;)

 

 

Jaaa, jeg setter utrolig pris på folk som ikke hakker ned på mennesker, som det du gjør. Så istedenfor å hakke ned på meg, så kan du gjøre noe annet.. 

Lenke til kommentar

NRK har flere artikler om demens. Se om ikke du finner bakgrunnsstoff der. https://www.google.no/search?q=nrk+demens&ie=&oe=

 

Se også Nasjonalforeningen for folkehelsen sine sider om temaet, http://nasjonalforeningen.no/tilbud/demenslinjen/?gclid=CJbmuqfwutACFQtJGQodZG8Icw - Står du fast, kan du ringe eller sende epost og sikkert få litt hjelp.

 

TUSEN TAKK! setter utrolig stor pris på alt hjelp jeg kan fååå 

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg nekter å tro at det ikke står noe om det du lurer på i lærebøkene dine eller på nettet.

 

Hva med å lete bedre, eller eventuelt følge med i timen framover?

 

 det står sånn seriøst ingeting, det er utrolig barnslig og frekt gjort av deg som sier sånt

 

Vel, både brukeren over og under meg har funnet noe, så det beviser jo bare du ikke har søkt bra nok. Lykke til med søket, vi er ikke her for å servere alt på sølvfat ;)

 

 

Jaaa, jeg setter utrolig pris på folk som ikke hakker ned på mennesker, som det du gjør. Så istedenfor å hakke ned på meg, så kan du gjøre noe annet.. 

 

Hakke ned? Påpeker heller at dette er grunnleggende ting du burde kunne i alderen din. Skal du skrive et innlegg på diskusjon.no neste gang du også møter på en utfordring ved søking på Google? Latterlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...