Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva kan den myke klumpen ved endetarmsåpningen være?


Kim1111

Anbefalte innlegg

Nei. Inngrodd hår kan være både myk og hard. Det kan ha puss og ikke puss. Det er en kul, ja, men varierende størrelse, virker som om det noen ganger er grodd mer "inn i kroppen". Inngrodd hår har mange ansikter og kan fint være mer eller mindre identisk med en hemmoride hvis man bare bruker fingrene til inspeksjon.

 

Jeg tror ikke det er et inngrodd hår, hemmoride eller kreft er mer sannsynlig.

Hemoroide ja. Det siste alternativet du nevner er ironi, eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gikk hemoroiden vekk av seg selv hos dere eller brukte dere krem?

Den smerten som gjorde det umulig å gå på do uten å grine forsvant etter noen dager med salve, men har du først hatt det én gang er ræva de fucked for life uansett. Det vil si passer du ikke på vil tilbakefallet oppstå umiddelbart.

 

Jeg venter med å gå til legen til legen er erstattet av en robot (om 20 år eller noe, er det ikke det man mener)

Lenke til kommentar

Egentlig ikke. Det er en mulighet for at det er en svulst som er ondartet. For å si det enkelt; Det er med god grunn at de fleste anbefaler folk å gå til legen her på helse-delen av forumet.

Altså. Jeg snakker om noe jeg kjenner som er på str med en kjertel. Og er sjukt myk.

 

Ro ned

Lenke til kommentar

 

Gikk hemoroiden vekk av seg selv hos dere eller brukte dere krem?

Den smerten som gjorde det umulig å gå på do uten å grine forsvant etter noen dager med salve, men har du først hatt det én gang er ræva de fucked for life uansett. Det vil si passer du ikke på vil tilbakefallet oppstå umiddelbart.

 

Jeg venter med å gå til legen til legen er erstattet av en robot (om 20 år eller noe, er det ikke det man mener)

Kan du beskrive hvordan hemoroiden din kjentes ut? En kjertel ish?

Lenke til kommentar

Finn et speil og ei lommelykt, legg speilet på gulvet og sett deg på huk over speilet. Da kan du studere endetarmsåpningen din ganske inngående.

 

Det er som en steinhard klump på siden av rassåpningen, på størrelsen med en ert. Det som skjer er at blodåra som ligger der har blitt utsatt for en så stor belastning at den får en utposning.

 

Denne utposningen vil trekke seg tilbake etter noen dager med bruk av alcos anal eller lignende salver, men den vil for alltid forbli en svakhet som kan komme tilbake dersom du trår feil. (Blodet i denne utposningen kan størkne slik at det må fjernes av lege, men det skjer nok heller sjelden.)

Lenke til kommentar

Finn et speil og ei lommelykt, legg speilet på gulvet og sett deg på huk over speilet. Da kan du studere endetarmsåpningen din ganske inngående.

 

Det er som en steinhard klump på siden av rassåpningen, på størrelsen med en ert. Det som skjer er at blodåra som ligger der har blitt utsatt for en så stor belastning at den får en utposning.

 

Denne utposningen vil trekke seg tilbake etter noen dager med bruk av alcos anal eller lignende salver, men den vil for alltid forbli en svakhet som kan komme tilbake dersom du trår feil. (Blodet i denne utposningen kan størkne slik at det må fjernes av lege, men det skjer nok heller sjelden.)

Selv om jeg tar på speil og slikt så er det ikke mulig å finne den fram.

 

Men føler det er mindre nå.

Lenke til kommentar

Egentlig ikke. Det er en mulighet for at det er en svulst som er ondartet. For å si det enkelt; Det er med god grunn at de fleste anbefaler folk å gå til legen her på helse-delen av forumet.

Altså. Jeg snakker om noe jeg kjenner som er på str med en kjertel. Og er sjukt myk.

 

Ro ned

 

Jeg roer meg så absolutt ikke ned. Helse er en ting man dør av hvis den blir dårlig. Jeg vil ikke være ansvarlig for at en person dør fordi ham/hun spør om råd om helse der det kan være noe farlig og jeg hjelper til med å roe ned nervene til vedkommende.

 

Forvent det verste, håp på det beste.

Lenke til kommentar

Selv om jeg tar på speil og slikt så er det ikke mulig å finne den fram.

 

Men føler det er mindre nå.

Du får ikke en slik utposning uten grunn. Har du hatt forstoppelse eller sittet mye på huk?

 

Dersom du ikke helt sikkert vet så ta gjerne en tur til legen.

 

(Fastleger synes visstnok det er ganske morsomt når det kommer noen innom som faktisk har en reell tilstand, og ikke bare skal inn og sutre eller be om sykemelding.)

Lenke til kommentar

 

 

Egentlig ikke. Det er en mulighet for at det er en svulst som er ondartet. For å si det enkelt; Det er med god grunn at de fleste anbefaler folk å gå til legen her på helse-delen av forumet.

Altså. Jeg snakker om noe jeg kjenner som er på str med en kjertel. Og er sjukt myk.

 

Ro ned

Jeg roer meg så absolutt ikke ned. Helse er en ting man dør av hvis den blir dårlig. Jeg vil ikke være ansvarlig for at en person dør fordi ham/hun spør om råd om helse der det kan være noe farlig og jeg hjelper til med å roe ned nervene til vedkommende.

 

Forvent det verste, håp på det beste.

Ja selvfølgelig skal jeg ta av pga en 1mm liten kjertel som forøvrig er vekke nå så å si.

 

Jekk deg ned 100 hak.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kan det være syfilis eller gonoré?

 

https://fhi.no/nyheter/2016/gonore-fortsetter-a-oke-i-norge-/

 

Advarsel sterke bilder, klikk på Bilder eller Images i google-søket:

 

 
 


Anonymous poster hash: 38794...278
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...