Gå til innhold

Investere i Lyoness?


Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som provoserer meg mest med lyconett og Duesund og lycomann og kompani sin adferd til egen rikdom er de gjør dette på bekostning av mange som sitter trangt i det økonomisk fra før som uføretrygdede og minste pensjonister som ble blendet av troen om fremtidig passiv liten inntekt til en trang pensjon ! Jeg vil stå på og belyse dritten og svindelen til dere er ute av Norge for godt

Endret av Petter100
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Moderatormelding

 

Jeg har fjernet de siste innleggene i tråden. Vennligst ikke kommentere den saken noe mer i tråden.

 

(Reaksjoner på moderering skal ikke postes i tråden, men kan sendes til meg via PM.)

 

Lenke til kommentar

Med så lite handel ang casback world i østerike og de betaler ut sky kan det være nærliggende og tro dette er penger hentet fra inskutte beløp til skyer betalt av markedsførere i Norge. My World har sikkert bare lånt de så du som enda er med kan sikkert føle deg trygg på skyer du har betalt vil gi deg 10 ganger beløp !

Hmm heller kan du stole på det ?

Lenke til kommentar

De verver fortsatt pm'er, har møter og står på. Driter 100-0 i det meste! Lite oppegående. Eneste de maser om, som jeg hører om og om igjen:

«Advokatene er på saken. Det blir rettssak, for vi har ALT på det rene. Vi er ikke bekymret.» Oookeiii!

 

Vit at de hundretusener som du har «investert» snart er bortevekk og alt du har igjen er knapper og glansbilder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skulle tro det var noe ris bak speilet på bryte vedtak fra lotteritilsynet ? Dette er jo merkelig egentlig og gir ikke lotteritilsynet mye makt ang deres beslutning.

som tåketrollet er jeg også litt irritert.

De burde faktisk miste retten til holde på videre med casback delen da de misbruker tilit de har fått.

Sannheten er nok de ikke klarer drifte selskapet i Norge med kun casbackhandel uten bryte gjeldene regler.

De må rett og slett bruke pyramide pengene og få inn hele tiden nye til driften

Endret av Petter100
Lenke til kommentar

Sinna tåkis??

Ja, så inni helvete! Det er ikke få jeg kjenner som har lagt igjen penger på dette svindelmølet! Duen og resten av røkla kan brenne på svak varme.

 

Glemte å legge til at det er bare til å komme seg ut, fort som faen! Hvordan? Sjekk litt bakover i tråden. Vær smart, å kom deg ut NÅ.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ja, så inni helvete! Det er ikke få jeg kjenner som har lagt igjen penger på dette svindelmølet! Duen og resten av røkla kan brenne på svak varme.

 

Glemte å legge til at det er bare til å komme seg ut, fort som faen! Hvordan? Sjekk litt bakover i tråden. Vær smart, å kom deg ut NÅ.

tror det blir litt mer stress og komme ut når Norge stenger døra..Den står på gløtt enda. Duesund kan du ikke stole på .Ta kontakt og vi hjelper deg . Vi kjenner folk som kan veien ut

Lenke til kommentar

Utnyttelse av andre er det verste jeg vet, men jeg ante ikke at jeg skulle bruke så mye tid på å kjempe mot Lyoness. Noen jeg kjente ble forsøkt vervet noen år tidligere, men tenkte ikke så mye på det da annet enn at det fra starten av hørtes ut som en pyramide.

 

Tittet innom tråden her for noen måneder siden og så en fyr som prøvde hardt å forsvare Lyoness med de mest håpløse og idiotiske argumentene noensinne. Det motiverte meg til å skrive et par lengre poster i motargument, og deretter begynte ballen å rulle. Eposter, Facebook, Reddit, diskusjon og YouTube. Mange fine kanaler man kan bruke for å spre bevissthet rundt denne svindelen.

 

Alle her har gjort en heltemodig innsats basert på en sterk rettferdighetssans. Det er helt utrolig og jeg har aldri vært vitne til eller deltatt på noe lignende.

 

Så vil takke alle idiotiske Lyoness /myWorld forsvarere for deres bidrag i å samle alle her inne mot deres pyramide.

Endret av PgUp
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...