Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

"Blindplate" til vippebryter, finnes det?


Anbefalte innlegg

På utsiden av badet har jeg i dag ett bryterpanel noe ala dette: 

a7826da008ce4adba4eb4af9aed15b4b.jpg?max

 

Innmaten i den midterste bryteren skal byttes ut til en Z-wave kompatibel bryter uten vippe. Derfor må jeg fjerne vippen og få dekket til hullet på en måte. Finnes det utstyr til dette? En plate eller vippe som kan monteres på uten funksjon? Jobber ikke i hus så er usikker på hvordan dette kan løses på en god måte. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes, men usikker på om de passer til de rammene du har der.  

Kan du ikke bare la bryteren stå? Og la den være frakoblet?

 

Nå er det vell ikke akkurat denne rammen jeg har, men det er altså hyllevare med slike plater eller hva en dekker til med? I så tilfelle kan jeg jo bare ta med meg rammen på solar eller noe slikt. Det er ikke plass til bryteren, den nye bryteren vill være innfelt på samme måte som den som er der i dag. Eneste forskjellen er at den nye ikke har fysisk bryter, kun fjernstyring. Denne går til lys i ett speil på badet og er det eneste lyset i leiligheten jeg pr i dag ikke kan styre, det er utrolig irriterende så noe må gjøres :) 

Lenke til kommentar

Det er vel noe sånt du er ute etter http://www.eldirekte.no/elko-plus-blinddeksel-for-kombinasjonsplate-polarhvit/cat-p/c1000495/p10632727

- men det er antageligvis ikke ELKO du har, så selv om dimensjonene skulle være de samme, så vil kanskje fargen være "off".

 

Ja det er nøyaktig det jeg er på jakt etter! Men da skal jeg finne rett fabrikant og få kjøpt en slik. Er ikke mitt panel på bildet :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...