Gå til innhold

Kjøpe vannkjøling, men noob på det feltet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer Vannkjøing, da jeg er lei av min bråkete kasse som jeg fortsatt ønsker overklokket.. Har sett litt på waterchill, men er ikke helt stødig når det gjelder vannkjøling. Har et chenbro gamingbox midi tower m/360w PSU, er det plass oppi her? Må jeg modde kassa? Har også vurdert om jeg kun skal kjøle cpu med vann, eller om jeg skal gå for chipset/skjermkort/cpu pakka. Har idag et abit nf7s-v2, og et arctic vga cooler kjølt radeon9800 pro. Da Vga kjøleren min er vanskelig å høre, selv med øret helt inntill kortet, er det da vits å vannkjøle kortet? Klokker med den kjølinga jeg har: Core: 420 Memory: 760 uten noen som helst form for artifacts.

Har endel erfaring fra å sette sammen maskiner, og bytte vifter på HK og Skjermkort, men har aldri vært borti vannkjøling. Er det vanskelig å montere? Er verken håndtverker eller Rocket-Scientist, men har ikke 10 tommeltotter heller ;)

Vill sette stor pris på tilbakemeldinger, så jeg ikke kjøper noe jeg får inn i boksen eller det som verre er! Forresten når man kjøper waterchill, er alt da innkludert? Eller må man kjøpe en hel haug med festebrakketer og annet tilbehør? og berøres PSUen min av vannkjøningen? Vil den i såfall være stor nok??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...