Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

CarPlay i Volvo XC90 ca.år 2006


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en Volvo XC 90 fra 2006-2005. Stereoen må byttes fordi CD spilleren lager en forferdelig lyd hver gang den starter. Må uansett ha ny radio. Det jeg har lyst på er en stereo som har DAB og Bluetooth handsfree. Så fikk jeg tanken på Apple CarPlay. Finnes det en stereo med DAB og CarPlay som kan passe i min XC 90?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bør begynne med monterings-sett eller -ramme for 1DIN eller 2DIN spiller, og eventuelt multifunksjonsadapter for rattbetjening og adapter for ledningsnettet. Bilradiospesialisten har en del utvalg. Det kan helt sikkert skaffes billigere enn hos dem, men det er greit å i det minste handle i Norge i tilfelle noe ikke passer...

Lenke til kommentar

Du bør begynne med monterings-sett eller -ramme for 1DIN eller 2DIN spiller, og eventuelt multifunksjonsadapter for rattbetjening og adapter for ledningsnettet. Bilradiospesialisten har en del utvalg. Det kan helt sikkert skaffes billigere enn hos dem, men det er greit å i det minste handle i Norge i tilfelle noe ikke passer...

Nei.

 

Ts. Dette er en kjempejobb, ikke noe man starter med selv. Den er integrert i most nettet.

 

For mer info les denne

 

http://forums.swedespeed.com/showthread.php?185754-XC90-Factory-Radio-Replacement#/topics/185754?_k=wtl3a1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...