Gå til innhold

Adolf hitler overlevd krigen?


LMH1

Anbefalte innlegg

Men seriøst når tyske staten bruker bevismatriale og utstyr fra 1940 tallet for å bevise hitler døde i berlin og en av de større tyske ledere som ble antatt døde fordi tyskere ikke fantes bevis.

Ganske tydlig tyskerne ikke vil innrømme de tar feil og lyver.

 

Det som gjør det mere bevist er flyktruten til spania men hitler skal ikke ha rømt dit fordi han ville ikke overlevd flyulykken.

Så er flere som mener å ha bilde eller sett hitler i argentina etter 2 verdenskrig.

Jeg mener det er god nok bevist. Eneste man ikke vet sikkert er hvordan hitler døde.

For man ser jo jordrester fra liket i tyskland fra argetina som senere ble kastet på sjøen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Irriter meg litt over folk kommer bare med tull, kan noen komme med bevis hunting hitler programmer forfalsker bevis?

For ingen har kommet annet en egne meninger. Riktignok er det noen som krittisert tvprogrammet men frem til noen klarer å bevise de lurer folk å tro hitler overlevde krigen tror jeg hitler rømte. Men usikkert når og hvor han døde. For bevisene fra tvprogrammet er tydlig at hitler planla fluktrute og har lagt opp til det er mulig å rømme.

 

Hvorfor de med spania\danmark og argentina? Noen som kan forklare det. Man bygger ikke ting hvis det har noe forklaring.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Ja men i følge tvprogrammet har de brukt gamle måter fra 1940 å sammenligne hodeskaller, de sier det på hunting hitler programmet det kunne like gjerne vært en i familjen til hitler f.eks faren til hitler om hodeskallen er tatt vare på.

 

Jeg ser ikke det som gode nok bevis for saken kan avsluttes.

Som over hvordan forklarer du at jord som bare finnes i sør amerika ble funnet i tyskland etter krigen på en av nazisitene? Høres mere ut som det ble flyttet fra sør amerika til tyskand for å skjule bevis.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Men hva sier historebøkene om Martin Bormann (sies døde i 1945 i et slag utenfor førerbunkeren), Herman Göring, (som sies ble hengt av amerikanerene) Leon Degrelle

 

Degrelle ble dømt av en belgisk domstol til døden i sitt fravær i desember 1944.[3] Mot slutten av krigen flyktet han. Han kom seg først til Danmark og så til Norge

?

Adela Gøring som lever i dag?

 

Jeg tror tyskerne lyver eller har funnet andre som ligner dem som har blitt drept.

Men de ekte personene flyktet. For å ungå å bli drept.

Hvis alle tror de er døde vil de ikke lete etter dem. Er de diskre og skjuler det mest mulig vil ingen tro det heller.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Når man snakker om bunkere hadde hitler flere bunkere som går flere hundre meter ned i fjellet i nord og sør tyskland.

Er funnet flere skjulesteder i spania.

 

Man kan fremdeles ikke vite hva som skjedde, men vi vet i berlin ikke var det tryggeste.

I hitlers barndomshjem er det også en del fjell.

 

 

Det må ha kostet mye å bygge de bygger ikke slik uten grunn. 

Lenke til kommentar

Seriøst ingen som vil diskutere dette lengere?

Hva med kristiansand og narvik? Begge steder tror hunting hitler er mulig kan kan ha vært i for en kort periode.

 

Vi vet basert på dette at flere tyskere har flyktet, fremdeles er hitler mest usikkert hva som skjedde med.

Hvorfor stjele tungvann til søramerika for ingen grunn våpenfabrikken der? De hadde vel en plan om hevn mot usa?

 

Tror ingen bygger radiotårn eller har hitler symbol der for ingen grunn.

Jeg tror det er rart hvis hitler døde i 1945 så mye penger rundt i verden det ble bruk for hans sikkerhet.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Jeg syns slike dokumentar programmer er litt spennende særlig når histore er inni bildet.

Gleder meg å vite sannheten men tror neppe vi får aldri det. Hvis han døde andre steder ville nok folk brent han.

 

Det er også rart medisiner de mener hitler brukte ble funnet på sykehus og steder hvor de tror han har vært.

Men ingen har sjekket fingeravtrykk. Så vet ikke om det tvprogrammer er der for å tjene penger på noe de tror ikke vil gi svar på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Hitler har blitt bergtroll? :p

Han bor sammen med Bruce Lee i en hule i Kina......nei , vent Lee har jo en egen stamme i Malaysias jungel :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Hitler var ikke typen til å ta livet av seg. Han var narsissist og psykopat, og har nok planlagt en utstudert flukt og tåkelegging av sin 'død' til minste detalj!

Men at han lever i dag, det tviler jeg på! Han så jo meget syk ut på slutten.

Han VAR meget syk på slutten så hvis han feiket sin død hvor lenge levde han da.....,til 1955 ? , for jeg tviler han kunne levd særlig mye lengre enn det mht helsa

 

Samme med Elvis : han var helt kaputt i '77 så hvorfor feike sin død da , hvorfor ikke i f.eks '72 ?

 

Ang bin Laden :

 

"Det kan være at en avtale ble gjort som tilslutt førte til at han ble tatt"

 

Nei , det var angiveri/penger som førte at han ble tatt , man skaut angivere under krigen :p

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Men så dere siste episoden på history channel?

FBI mener det var godt nok bevis hadde beviset kommet i 1950 tallet ville de dratt til argentina å letet etter hitler da.

Nå er det for sent, problemet de fant aldri noe lik.

 

Jeg tror det er riktig, synd hitler forsatte krigen i argentina nesten ingen bortsett fra hitlers soldater viste om det.

Resten ble toturert for å hindret informasjon ble lekket ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Han er bare død hvis han blir glemt :p

 

Men seriøst , lette de (USA) ikke etter Hitler flere år etter krigen men fant nada bevis på at han overlevde ?

 

"Er funnet flere skjulesteder i spania"

 

De kan ha vært bygd av Franco , det beviser ingenting

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...