Gå til innhold

Mafia III: Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Hallo,

 

Tenkte kjøpe spillet digitalt, men hva er forskjell på ULTIMATE edition vs den vanlige?

Er det verdt penga?

Forskjellen er at Deluxe edition inneholder season pass til en rabattert pris, som gir deg 3 betal dlc'er pluss litt ekstra i de som blir gratis for alle. 

Lenke til kommentar

La inn 60FPS patchen, og merket egentlig ikke så stor forsjell. Aktiverte steam sin FPS counter og jeg hadde ganske så laber ytelse.

 

Oppdaget at AMD sin driver ikke detekterte skjermkort nr 2 lenger. Åpner kabinettet og joda, pga mye maifa 3 spilling og varme har det løsnet en kjøleribbe fra rammen på øverste kort som har landet fint på toppen av kort 2 og kortsluttet det. Får ingen livstegn i det lenger annet enn at viftene snurrer.

 

Ble plutselig ikke så glad i mafia lenger.. Noen som har ett HD7970 de vil ofre? :p

Lenke til kommentar

La inn 60FPS patchen, og merket egentlig ikke så stor forsjell. Aktiverte steam sin FPS counter og jeg hadde ganske så laber ytelse.

 

Oppdaget at AMD sin driver ikke detekterte skjermkort nr 2 lenger. Åpner kabinettet og joda, pga mye maifa 3 spilling og varme har det løsnet en kjøleribbe fra rammen på øverste kort som har landet fint på toppen av kort 2 og kortsluttet det. Får ingen livstegn i det lenger annet enn at viftene snurrer.

 

Ble plutselig ikke så glad i mafia lenger.. Noen som har ett HD7970 de vil ofre? :p

 

Du kan ikke gå til butikken du kjøpte kortet hos med dette? 

Lenke til kommentar

 

La inn 60FPS patchen, og merket egentlig ikke så stor forsjell. Aktiverte steam sin FPS counter og jeg hadde ganske så laber ytelse.

 

Oppdaget at AMD sin driver ikke detekterte skjermkort nr 2 lenger. Åpner kabinettet og joda, pga mye maifa 3 spilling og varme har det løsnet en kjøleribbe fra rammen på øverste kort som har landet fint på toppen av kort 2 og kortsluttet det. Får ingen livstegn i det lenger annet enn at viftene snurrer.

 

Ble plutselig ikke så glad i mafia lenger.. Noen som har ett HD7970 de vil ofre? :p

 

Du kan ikke gå til butikken du kjøpte kortet hos med dette? 

 

Neppe. Hjemmelaget vannkjøling på kort nr1, og ramkjølere fra ebay (som har løsnet)

Nå ser jeg ingen svimerker på kort nr2, så det kan hende det tilfeldigvis har dødt uten å bli kortsluttet, men kjøpte det brukt på finn.no i sommer så kan bli vanskelig med reklamasjon uansett..

Lenke til kommentar

Har mest tekniske issues med dette spillet som de fleste andre. Etter patchen ligger jeg fortsatt på kun rundt 30 fps med alt på High og ett GTX 780 kort noe som er litt skuffende ettersom spill med tilsvarende grafikk (mafia 2...?) kjører alle bedre enn det.

 

Har 10 timer in-game og med tanke på gameplay så følger det trygt oppskriften ifra for eks Watch Dogs og FarCry serien og man føler man har gjort mye av det samme før, og har man ikke det får man ihvertfall muligheten til å gjøre mye av det samme mange ganger her.. :p Virker som at det er veldig mye unødvendig innhold og grinding, samt noen snarveier sånn som litt for enkle butikk løsninger og ikke minst hvor lite interaktivt det er generelt. Kunne godt vært mer RPG elementer og upgrades etc også når de først kjører open world og man uansett må grinde rundt..

 

Det som trekker opp er selvfølgelig setting, story og voice acting. 

Lenke til kommentar

Har ikke hatt noen større problemer selv. Et par kræsj har det riktignok blitt. Patchen hjalp en god del for min del på FPS. Ble straks mye mer behagelig å spille. Det som trekker endel ned er den tildels håpløse AI'en. Er helt latterlig lett å snike se innpå dem og de må også være stokk døve.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Stealth er kanskje for effektivt, men hvis man går inn guns blazing så gjør AIen bedre motstand. Jeg har flere ganger blitt drept av at en fiende sniker seg bak posisjonen min mens jeg er helt fokusert på det som skjer foran. Hvis man gjemmer seg for lenge på samme plass så får man fort en molotov sin vei. Dette synes jeg er tilstrekkelig for å si at kamp-AIen er god sammenlignet med de fleste spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...