Gå til innhold

De onde vinner alltid.


Anbefalte innlegg

Nå er det flere tv serier der de som er onde og full av faen, vinner over de gode kreftene. Det er forferdelig å se på. Hvorfor skal de som er forbrytersk gå seirende ut? Det er en trend nå at de "slemme" bekjemper og utfordrer de gode menneskene. Serier som Dexter og Narcos og Homeland  er gode eksempler. Før i tiden seiret alltid helten til slutt. Nå er det andre tider, dessverre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det flere tv serier der de som er onde og full av faen, vinner over de gode kreftene. Det er forferdelig å se på. Hvorfor skal de som er forbrytersk gå seirende ut? Det er en trend nå at de "slemme" bekjemper og utfordrer de gode menneskene. Serier som Dexter og Narcos og Homeland  er gode eksempler. Før i tiden seiret alltid helten til slutt. Nå er det andre tider, dessverre. 

 

Dexter er slem på en god måte da ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Nå er det flere tv serier der de som er onde og full av faen, vinner over de gode kreftene. Det er forferdelig å se på. Hvorfor skal de som er forbrytersk gå seirende ut? Det er en trend nå at de "slemme" bekjemper og utfordrer de gode menneskene. Serier som Dexter og Narcos og Homeland  er gode eksempler. Før i tiden seiret alltid helten til slutt. Nå er det andre tider, dessverre. 

 

Dexter er slem på en god måte da ;)

 

Det er han. Men Pablo er en skikkelig ful type. Jeg vet han ble tatt til slutt. Men grede å spre ondskapen sin. Fy faen for en ond mann. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

 

Nå er det flere tv serier der de som er onde og full av faen, vinner over de gode kreftene. Det er forferdelig å se på. Hvorfor skal de som er forbrytersk gå seirende ut? Det er en trend nå at de "slemme" bekjemper og utfordrer de gode menneskene. Serier som Dexter og Narcos og Homeland  er gode eksempler. Før i tiden seiret alltid helten til slutt. Nå er det andre tider, dessverre. 

 

Dexter er slem på en god måte da ;)

 

Det er han. Men Pablo er en skikkelig ful type. Jeg vet han ble tatt til slutt. Men grede å spre ondskapen sin. Fy faen for en ond mann. 

 

 

Sønnen sier han var mye verre i virkeligheten :ohmy:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk gud for at alle serier ikke er som csi og slikt søppel der alle snillinger danser under regnbuen etter hver episode.

Jeg er så uenig som det er mulig å bli. De snille og gode kreftene vinner slagene. Kjeltringene er bare søppel og havner på dynga. Bra vi har serier der de sympatiske trekker det lengste strået. 24 er et bevis på det. Jeg er usikker på mange andre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det er nok politiet som alltid bør være heltene. Eller Jesus. Skurker skal ikke framstilles som fromme lam. Dexter og Pablo har en glorie rundt seg. Men er utrolig ondskapsfulle. Jeg ser ikke opp til slike. Beste seriene er der skurken blir tatt livet av.

 

Hjelpes så kjedelig det hadde vært om alle serier skulle blitt lagd etter den fasiten.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det er nok politiet som alltid bør være heltene. Eller Jesus. Skurker skal ikke framstilles som fromme lam. Dexter og Pablo har en glorie rundt seg. Men er utrolig ondskapsfulle. Jeg ser ikke opp til slike. Beste seriene er der skurken blir tatt livet av.

Hjelpes så kjedelig det hadde vært om alle serier skulle blitt lagd etter den fasiten.

 

Kan si meg litt enig i det. Men jeg liker at de gode kreftene "vinner". Slik er det bare.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...