Gå til innhold

Vår felles historie


mr.wolf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tatt.

 

Sammendrag:
Siw skulle ut på bar og blinddate. Faen så var det jo ikke noen som kom engang. Så måtte Siw ty til en annen alkoholiker som var fjong av rang. Da hun tokk av fra kjolen i baren kom en stående kar kledd erotisk og full av selvtillit. Han het Birger Vestmo Hanserik Abrahamsen.

Hans Rotmo spilte Splatterhouse på ps3 sammen med Siw og erotiske Timmy. De spilte halvnakne på høstkvelden rundt 1900. Timmy sprutet ketchup på albuen til Maren Fleischmann Henriksen. Smått er ikke det lenger. Denne este ble bare klærne til noe som ikke så ut i det hele tatt.

 

Koment:

Herre gud, så komisk historie vi har laget sammen. Rofl :rofl: :rofl: :rofl:

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

... Hva med at den som skriver punktum ramser opp setningen?

Jah, enig. Jeg legger også merke til at man kan misse noen settninger hvis noen glemmer å skrive ned settningen. Særlig for dem som gidder å lage sammendrag av alt. :hrm:  :hmm:  :hmm:  Jeg måtte trippel skjekke. Om jeg fikk med meg alt.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Prøvd før men da var det noen som var mer interessert i å ødelegge. Prøver igjen. Et innlegg skal bare inneholde ett ord. Fortsett historien med et ord som ledes av det forrige. Begynner historien i neste innlegg.

For å få oversikt over hva som er skrevet så langt, er det fint om TS kan skrive sammendrag av det som er blitt skrevet hittil. Del gjerne opp i kapitler for å få mer oversikt. Dette skrives da såklart i førstepost, slik at man slipper å lete etter det utover i tråden.

 

 

... Hva med at den som skriver punktum ramser opp setningen?

Jah, enig. Jeg legger også merke til at man kan misse noen settninger hvis noen glemmer å skrive ned settningen. Særlig for dem som gidder å lage sammendrag av alt. :hrm:  :hmm:  :hmm:  Jeg måtte trippel skjekke. Om jeg fikk med meg alt.

 

Ja det var det som var poenget. Man kan både se hva forrige setning var, slik at man kan få en liten pekepinn på hvor vi er i historien, og det blir lettere å lage sammendrag når man har hele setninger i en post.

Endret av Pliscin
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...