Gå til innhold

UE65KS7005 tilbud


Anbefalte innlegg

Rohin: Som jeg har sakt flere ganger så er det bare å lese seg opp i haugevis med problemer med Samsung sin 7000-8000 serie hos avforums.com

 

Men det er klart når du bruker så mye penger så vil en tro man har gjort en godt kjøp uansett.

Pluss det er nok mange som ikke bryr seg nevneverdig eller vet hva blooming, clouding, innsynsvinkel etc er.

 

Også er det jo så klart mange som faktisk får et greit panel, men det er langt i fra bare hygge lese om en tar seg tid å lese hva brukere har å si og ikke bare tester.

Endret av Bendorama
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rohin: Som jeg har sakt flere ganger så er det bare å lese seg opp i haugevis med problemer med Samsung sin 7000-8000 serie hos avforums.com

 

Men det er klart når du bruker så mye penger så vil en tro man har gjort en godt kjøp uansett.

Pluss det er nok mange som ikke bryr seg nevneverdig eller vet hva blooming, clouding, innsynsvinkel etc er.

 

Også er det jo så klart mange som faktisk får et greit panel, men det er langt i fra bare hygge lese om en tar seg tid å lese hva brukere har å si og ikke bare tester.

Du har gjentatt dette mange ganger, men det stemmer jo ikke! Forstår ikke hvorfor du gjør det.

 

Alle reviews av denne TVen sier omtrent det samme: At du får ikke bedre TV for pengene enn denne. Brukererfaringene på AVForum er stort sett veldig positive. Noen er alltid misfornøyd med noe og noen vil oppleve å få produkt med feil, dette gjelder alle produkter og disse lager som oftest en del støy på forums forståelig nok.

 

Omtalene av denne TVen skiller seg ikke ut i så måte:

 

https://www.avforums.com/threads/samsung-ks7000-ue55ks7000-uhd-4k-tv-review.2032989/

 

Jeg og andre jeg vet om som har kjøpt denne TVen er strålende fornøyd. Til den tilbudsprisen får du neppe bedre TV. Elkjøp selgere vil ha de til å kjøpe andre som gir bedre overskudd for dem.

Endret av nilsch
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var på Elkjøp her i Drammen istad og viste interesse for denne TVen.

 

Selgeren som jeg har sett jobbe der de siste minst 8 årene var veldig kritisk til den. Sa de spesielt har mye problemer med at plastikken faller av eller noe sånt. Kan da ta noen måneder før du får tilbake TVen.

 

Ellers var ikke selve TVen visstnok så god som den er hauset opp til å være...

De taper nok et par tusenlapper på å selge den til den prisen, så det er ikke rart at du ikke blir anbefalt den TV-en da.

Det som er rart er at de ikke prøvde å vise frem en annen modell fra Samsung/Philips/LG/Sony.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...