Gå til innhold

Hvor ofte barberer dere menn dere nedentil?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Bruker du barbergel eller skum? Isåfall hvilken?

Bruker Truefitt & Hill Ultimate Comfort barberkrem.

Vel, av og til bruker jeg bare intimsåpe fordi jeg ikke gidder å skumme opp.

 

https://www.barbershop.no/products/truefitt-and-hill-ultimate-comfort-barberkrem-i-skal?utm_medium=cpc&utm_source=googlepla&variant=14524341639&gclid=CI-27Jas3M4CFYHhcgodj9gHTQ Eller betalte du billigere?

 

Anbefaler du den?

Lenke til kommentar
Husker ikke hvor mye jeg betalte. Jeg kjøpte den i en butikk i Bergen sentrum (rett ved Strandkaiterminalen). Har tidligere handla på Barbershop.no.

Kan anbefale denne på det varmeste. Noe helt annet enn å bruke den gugga de selger på sprayboks på Rema 1000 og Kiwi osv.

Lenke til kommentar

 

Husker ikke hvor mye jeg betalte. Jeg kjøpte den i en butikk i Bergen sentrum (rett ved Strandkaiterminalen). Har tidligere handla på Barbershop.no.

Kan anbefale denne på det varmeste. Noe helt annet enn å bruke den gugga de selger på sprayboks på Rema 1000 og Kiwi osv.

 

Bruker selv noe lignende barbergel, men føler jeg ikke blir heeelt glatt der nede. Håret er vekke, men er liksom ennå små hårbiter der. Samme hos deg? Eller like glatt som det er på ansiktet?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Skjønner ikke hvorfor alle klager på hår på menn. Skal ha hår på hodet men ikke kroppen...?? Det er vel ofte omvendt. :p

 

Hvorfor slåss mot naturen?

 

Ok, jeg har nesehårtrimmer da... :) og barberer skjegget jevnlig.

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

Bruker selv noe lignende barbergel, men føler jeg ikke blir heeelt glatt der nede. Håret er vekke, men er liksom ennå små hårbiter der. Samme hos deg? Eller like glatt som det er på ansiktet?

 

Skal du ha det helt glatt så må du ha en skikkelig høvel. Det aller beste er å bruke en;

straight-razor.png

Heter "straight razor" på engelsk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bruker selv noe lignende barbergel, men føler jeg ikke blir heeelt glatt der nede. Håret er vekke, men er liksom ennå små hårbiter der. Samme hos deg? Eller like glatt som det er på ansiktet?

Føler jeg blir ordentlig glatt, ja. Kanskje det har noe med hårveksten din å gjøre.

 

 

Skjønner ikke hvorfor alle klager på hår på menn. Skal ha hår på hodet men ikke kroppen...?? Det er vel ofte omvendt. :p

 

Hvorfor slåss mot naturen?

 

Ok, jeg har nesehårtrimmer da... :) og barberer skjegget jevnlig.

Det kalles smak og behag. Og "alle" klager ikke.

 

 

Hahah :) en kniv skal ikke i nærheten av utstyret...

Grøss. Ja, der må jeg si meg enig.
Lenke til kommentar

 

Bruker selv noe lignende barbergel, men føler jeg ikke blir heeelt glatt der nede. Håret er vekke, men er liksom ennå små hårbiter der. Samme hos deg? Eller like glatt som det er på ansiktet?

Føler jeg blir ordentlig glatt, ja. Kanskje det har noe med hårveksten din å gjøre.

 

 

Skjønner ikke hvorfor alle klager på hår på menn. Skal ha hår på hodet men ikke kroppen...?? Det er vel ofte omvendt. :p

 

Hvorfor slåss mot naturen?

 

Ok, jeg har nesehårtrimmer da... :) og barberer skjegget jevnlig.

Det kalles smak og behag. Og "alle" klager ikke.

 

 

Hahah :) en kniv skal ikke i nærheten av utstyret...

Grøss. Ja, der må jeg si meg enig.

 

Mulig det har noe med høvelen min å gjøre. Hvilken høvel bruker du?

Lenke til kommentar

 

 

Alltid glatt når FF'en kommer.

Hva går det i? Skum eller barbergel?

Ladyshave på flystripen, høvel og gel på stellet.

Avkjølt godt med kaldt vann etterpå og rikelig med aloe vera på = superglatt uten nupper.

 

Haha skjønte ikke.

 

Du bruker gel og høvel ved shaving der nede? Og aloe vera etterpå? Hvilket merke på aloeveraen og på barbergelen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...