Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Panikk for å flytte alene


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid bodd med noen - foreldrene mine, kompiser også kjæreste jeg var sammen med i 4 år som ble slutt som er veldig tungt. Nå bor jeg hjemme hos faren min til jeg finner noe nytt, og ettersom jeg er 23 år så har jeg ikke lyst å bo hjemme... Jeg har ingen kompiser jeg kan flytte med nå, og å flytte med tilfeldige er litt risikabelt, så jeg har sett på leiligheter alene. Men jeg har veldig noia for ensomheten... Har noen opplevd dette også har det gått greit? 



Anonymous poster hash: cccb0...d51
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare rolig, det er helt konge å bo aleine! Kan sprade rundt i boxern, fise og rape uten at noen bryr seg, sitte på dassen i en time uten at noen klager, ingen som bøffer tinga dine i kjøleskapet ++

 

Kompiser og venninner kan du jo alltids invitere over :)

Hørtes ikke ille ut det egentlig haha! Og veldig sant det med at man kan invitere venner over. 

 

 

Vet om folk som ikke takler seg selv og går på veggen hvis de må sitte i ro med sine egne tanker. Er du så ille så ville jeg vurdert å vente eller i det minste forberede deg mentalt på stillheten og tanken om at ingen er der for å hjelpe deg hvis noe skjer.

Jeg er ikke så ille, jeg trives i mitt eget selskap, og synes det er greit å være alene og game osv. Når jeg har bodd med noen så har jeg alltid satt pris på å være alene og bare game, slappe av osv. Tror det går mer på at da visste jeg at det kom alltid noen hjem. Må vel bare kaste meg uti det og prøve. 

 

 

 

Anonymous poster hash: cccb0...d51

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vet om folk som ikke takler seg selv og går på veggen hvis de må sitte i ro med sine egne tanker. Er du så ille så ville jeg vurdert å vente eller i det minste forberede deg mentalt på stillheten og tanken om at ingen er der for å hjelpe deg hvis noe skjer.

Jeg er ikke så ille, jeg trives i mitt eget selskap, og synes det er greit å være alene og game osv. Når jeg har bodd med noen så har jeg alltid satt pris på å være alene og bare game, slappe av osv. Tror det går mer på at da visste jeg at det kom alltid noen hjem. Må vel bare kaste meg uti det og prøve. 

 

Da er det null problem. Det å venne seg til at ingen kommer hjem er ikke noe problem, tror du slutter å tenke på det rimelig kjappt, gjorde hvertfall jeg.

 

Kom deg ut fra far og inn i leilighet og lev livet i boxershorts og tomme pizzaesker! Lykke til :)

Endret av SlikGårNoDagan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gratulerer med leilighet!  :w00t:

 

Jeg er også i prosessen med å flytte for meg selv. Har alltid hatt folk rundt meg, og jeg kjenner dette kommer til å bli uvant. Jeg flyttet inn i leiligheten sist helg med et svært flyttelast, men reiste hjem igjen da jeg har et par ting jeg må ordne før jeg flytter inn for fult neste helg. Fant ut at det hjalp veldig mot ensomheten å ha TV-en påslått. Kan nok funke å høre på musikk også, men det var litt greit å høre folk snakke  :)

 

Blir du alt for ensom er det bare til å gå deg en tur i nærmiljøet. Trenger ikke nødvendigvis å ta kontakt med folk, men kan være greit å komme seg ut i frisk luft. 

Lenke til kommentar

Gratulerer med leilighet!  :w00t:

 

Jeg er også i prosessen med å flytte for meg selv. Har alltid hatt folk rundt meg, og jeg kjenner dette kommer til å bli uvant. Jeg flyttet inn i leiligheten sist helg med et svært flyttelast, men reiste hjem igjen da jeg har et par ting jeg må ordne før jeg flytter inn for fult neste helg. Fant ut at det hjalp veldig mot ensomheten å ha TV-en påslått. Kan nok funke å høre på musikk også, men det var litt greit å høre folk snakke  :)

 

Blir du alt for ensom er det bare til å gå deg en tur i nærmiljøet. Trenger ikke nødvendigvis å ta kontakt med folk, men kan være greit å komme seg ut i frisk luft. 

TS: Takk!

 

Gratulerer du og, og lykke til :) Ja jeg har hørt at å ha TV'en på hjelper, så kommer nok til å gjøre det! 

Det er sant det og, takker!

 

Anonymous poster hash: cccb0...d51

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg har alltid bodd med noen - foreldrene mine, kompiser også kjæreste jeg var sammen med i 4 år som ble slutt som er veldig tungt. Nå bor jeg hjemme hos faren min til jeg finner noe nytt, og ettersom jeg er 23 år så har jeg ikke lyst å bo hjemme... Jeg har ingen kompiser jeg kan flytte med nå, og å flytte med tilfeldige er litt risikabelt, så jeg har sett på leiligheter alene. Men jeg har veldig noia for ensomheten... Har noen opplevd dette også har det gått greit?

 

Anonymous poster hash: cccb0...d51

Det er en vanesak. Etter jeg var i militæret f.eks følte jeg neg veldig ensom fordi jeg var vandt til å ha masse folk rundt meg til enhver tid(eneste alenetid var på dass).Men det går seg til. Etterhvert setter man pris på det p kunne være litt alene.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...