Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

[Løst] Hoven fot etter et skikkelig overtråkk, smerter ved belastning.


greteknudsen

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Helt i slutten av en løpetur i dag, tråkket jeg over, big time. Til tross for at det ikke var direkte behagelig å tråkke over, fortsatte jeg å jogge i ca 100 meter. Løpeturen ble etterfulgt av et kort bad i havet, men merket raskt at det var vondt å gå. De siste 3 timene har smertene blitt verre ved belastning og enkelte skifting av stilling av ankelen. Foten er hoven fra rett over ankelen og helt ut til roten av tærne. 

 

 

Jeg har ustabile ankler og tråkker lett over., det bruker derfor som regel å gå over med en gang, men det blir bare verre nå. 

Bør jeg kontakte lege?

 

 

Tusen takk på forhånd for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan melde, etter legebesøk, om kraftig forstuing, dermed overstrekte leddbånd. Heldigvis ingen brudd eller revninger! :D

 

Takk for hjelpen

Ta det med en klype salt. Fikk samme diagnose en gang i tiden, med beskjed om å hvile litt, så "gå så mye som jeg greier". Sliter fortsatt litt med foten, da det var tydeligvis brudd. Legen kan ikke vite slik uten å ta røntgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...