Gå til innhold

Neste år skal Apple trolig lansere en mobil som er heldekket av glass


Anbefalte innlegg

Dette var gode nyheter. Savner min gamle iPhone4 som for øvrig er like hel. Byttet til iPhone6 kun for at 4eren begynte å bli treg og dårlig batteri etter noen års bruk. Håpet iPhone7 ville få nytt design, synes kanskje 6serien er noe av det kjedeligste som har vært.

Apple er ikke akkurat kjent for å gå for spennende design. Det samme gjelder nok iPhone 7. Den blir kanskje bedre, men jeg vil nok tro at den ikke vil være så veldig mindre kjedelig akkurat.

 

Det er relativt få mobiler som har spennende design. Det er ikke så lett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Det skal godt gjøres å finne en brukt iPhone som ikke er knust.

Jepp, har tilgode å se en iPhone som ikke har skader
Vil du se min da? Har vært i et otterbox deksel siden dagen den kom ut av eska. Ikke en eneste ripe! (iPhone 5s)

Da kan vi vel ikke se den? Da den er i en eske.. doh!
Deksel, ikke eske. Kan ta den ut av dekselet(har hatt den i 2,5 år, og hadde den ute av dekselet for ett år siden for å bytte skjermbeskytter. Ser fremdeles ut som en ny tlf), og da vil man se at den ser helt ny ut :D

Folk idag gidder ikke kjøpe gode deksler, og de behandler telefonene som dritt. Når 90% av iPhone eiere har knust den, så sier det mer om bruken enn om byggekvaliteten.

Lenke til kommentar

 

Dette var gode nyheter. Savner min gamle iPhone4 som for øvrig er like hel. Byttet til iPhone6 kun for at 4eren begynte å bli treg og dårlig batteri etter noen års bruk. Håpet iPhone7 ville få nytt design, synes kanskje 6serien er noe av det kjedeligste som har vært.

 

Apple er ikke akkurat kjent for å gå for spennende design. Det samme gjelder nok iPhone 7. Den blir kanskje bedre, men jeg vil nok tro at den ikke vil være så veldig mindre kjedelig akkurat.

 

Det er relativt få mobiler som har spennende design. Det er ikke så lett.

...og takk for det. Er det noe jeg ikke ønsker meg er der "spennende" design på telefonen. Kjedelig, pent og funksjonelt er bra i et så modent produkt som en smarttelefon.

 

Det samme gjelder operativsystemene - både Android og iOS har etter nesten ti år blitt polerte og vellagede operativsystemer med god interaksjonsdesign. Det finnes ingen grunn til annet enn iterative endringer i det man har om ikke noen kommer med noe som er veldig mye bedre. Hurra for kjedelige telefoner!

Lenke til kommentar

Bare så det er klart, mente jeg ikke dette på en negativ måte. En del av det folk liker med Apple er jo nettopp designet, og måten de designer produktene sine på.

 

Derfor jeg var litt overrasket når en tidligere iPhone eier her ville vente på iPhone 7 i påvente av mer spennende design.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...