Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"en gang utro alltid utro"?


Anbefalte innlegg

jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne. jeg var i forhold med ei jente i et år men vi kranglet en del og jeg var ikke helt overbevisst om vi var rett for hverandre selv om vi hadde det veldig bra uten kranglingen. Rett før sommerferien var jeg på ferietur nord i landet og jeg falt pladask for ei jente som bor der når jeg var på fest. vi møtte hverandre flere ganger, inkludert sex. jeg innrømte alt for dama når jeg kom hjem og gjorde det slutt med henne så jeg kan være med hun nye. det viste seg at hun nye dama også var i dårlig forhold, men hun ville slå opp med han for å være med meg. så det ble sånn og vi har vært sammen noen uker nå og hun er fantastisk men jeg har et problem.vi har langavstandsforhold nå og jeg vet ikke om jeg stoler på henne fordi hun jo var utro i forrige forhold, bare at det var med meg.. vi har det bra nå men jeg vil ikke at det samme skal skje meg om hun synes vårt forhold er bad om et år..

 

jeg er ferdig med å være utro og jeg skal ikke la det skje igjen for det var engangstilfelle. men hvordan vet jeg om hun kommer til å være utro mot meg med noen andre? er det litt sånnat "en gang utro alltid utro?"

erfaringer?



Anonymous poster hash: 7b60e...535
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er utro, hun er utro, hvorfor ikke være sammen?

Dere vet jo hverandres historie og tar like stor "risiko" med hverandre og du klarer kanskje tilgi henne lettere om hun er utro?

 

Du sier det var ett engangstilfelle, noe du sikkert mener. Men før det mente du sikkert at du aldri skulle være utro. Ting endrer det, plutselig er ett engangstilfelle blitt to og tre ganger, men så klart aldri mer etter hver gang. Slik kan det være med henne også, du var ett engangstilfelle, neste gang er der også kun 2 ganger, så aldri mer.

 

Men hva har du å tape? Kjør på så lenge du kan, men husk at man vet aldri, uansett. Men risikoen er kanskje større når begge har hatt ett "engangstilfelle" før ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg foreslår at vi synger sangen "fra den ene til den andre" så bytter vi partner når det oppstår en liten krangel eller når vi ser en enda søtere dame på butikken.

 

Da har man ikke engang rukket å bygge grunnlaget for det som gjør at forholdet har forutsetninger til å vare livet ut. Alle de gode opplevelsene og minnene en får i sammen, å støtte hverandre i tunge stunder og være der for hverandre. Vise at en er til å stole på. Bli gamle sammen med felles barn og barnebarn.

 

Det er sikkert fint med en ny dame i ny og ne, men jammen er det noe spesielt med å dele livet med den eneste og store kjærligheten også :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

men jeg har et problem.vi har langavstandsforhold nå og jeg vet ikke om jeg stoler på henne fordi hun jo var utro i forrige forhold, bare at det var med meg

 

jeg er ferdig med å være utro og jeg skal ikke la det skje igjen for det var engangstilfelle. men hvordan vet jeg om hun kommer til å være utro mot meg med noen andre? er det litt sånnat "en gang utro alltid utro?"

 

Dobbelmoral er en ting. Hun har sikkert lagd en tråd som anonym her inne hun også der hun spør om det samme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trådstarter: Du og den nye dama di er "de" som folk sier "de fortjener hverandre" med en mørk tone. Eller som jeg pleier å si "skit går med skit". 

 

Så da er jo det morsomme da, både du og den nye dama har vært utro med forrige partner. Hva sier det om karakteren deres? Hva sier det om hvilke evner dere sitter med? 

 

Kanskje du reiser på ny fest og treffer ei ny dame som du "faller pladask for"? Eller kanskje hun gjør det? 

 

Dere to er tydligvis to personer som følger følelser til å diktere hva dere skal gjøre. 

 

Hehe, lykke til med å bade hverandre med deres "skit"  ;)

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Hvorfor er du så sikker på at du ikke vil komme til å være utro igjen? Det kan du ikke vite. Samme gjelder dama.

 

jeg velger å tro at det var ett engagstilfelle fordi vi møttes på feil tidspunkt (vi hadde kjæreste). jeg kan ikke vite for sikkert, men jeg er veldig sikker. dama sier også att det var engangstilfelle men det er kanskje lettere å stole på seg selv enn andre.. 

 

Dere er jo perfekt for hverandre jo!

 

?

 

Hvis du ikke er utro igjen, så kan du sikkert regne med det samme fra henne ? Dere kan forstå hverandre osv. Kan hun stole på deg så kan du sikkert stole på henne...

 

Anonymous poster hash: 38c50...5bf

 

hehe.. jeg håper vi holder oss med hverandre men jeg er nervøs for at hun gjør det samme mot meg som hun gjorde med meg. men sånn er det kanskje bare. jeg håper dette fungerer over lang tid og at vi kan stole på hverandre

 

Du er utro, hun er utro, hvorfor ikke være sammen?

Dere vet jo hverandres historie og tar like stor "risiko" med hverandre og du klarer kanskje tilgi henne lettere om hun er utro?

 

Du sier det var ett engangstilfelle, noe du sikkert mener. Men før det mente du sikkert at du aldri skulle være utro. Ting endrer det, plutselig er ett engangstilfelle blitt to og tre ganger, men så klart aldri mer etter hver gang. Slik kan det være med henne også, du var ett engangstilfelle, neste gang er der også kun 2 ganger, så aldri mer.

 

Men hva har du å tape? Kjør på så lenge du kan, men husk at man vet aldri, uansett. Men risikoen er kanskje større når begge har hatt ett "engangstilfelle" før ;)

om hun er utro mot meg så ville jeg blitt knust. også i forhold hadde jeg gjort det slutt tvert om det var dama som var utro motmeg og ikke omvent. Men tror jeg skjønner hva du mener. 

jeg håper det var et engangstilfelle men begge har det kanskje "i oss" nå. begge har sett hva vi kan gjøre mot andre så jeg tror det er naturlig å tenke at vi kanskje kan gjøre det samme mot hverandre også. jeg er litt redd for at jeg har valgt spontanitet med hun nye fremfor trygghet jeg hadde med eksen. selv om det var krangling. Jeg håper bare jeg kan stole på nye dama og at det var engangstilfelle for begge,....

 

 

Jeg foreslår at vi synger sangen "fra den ene til den andre" så bytter vi partner når det oppstår en liten krangel eller når vi ser en enda søtere dame på butikken.

 

Da har man ikke engang rukket å bygge grunnlaget for det som gjør at forholdet har forutsetninger til å vare livet ut. Alle de gode opplevelsene og minnene en får i sammen, å støtte hverandre i tunge stunder og være der for hverandre. Vise at en er til å stole på. Bli gamle sammen med felles barn og barnebarn.

 

Det er sikkert fint med en ny dame i ny og ne, men jammen er det noe spesielt med å dele livet med den eneste og store kjærligheten også :)

 

kranglingen pågo riktig nok over lengre tid men det er noe riktig i hva du sier. jeg er nok litt immpulsiv men jeg håper jeg finner tryggheten jeg ønsker med dama nå. jeg er innerst inne bare redd for at personligheten hennes ikke er like fin som jeg håper (vi har jo ikke hvert sammen lenge), da hun er i stand til å være utro. men det er litt ironisk siden jeg har vært det selv. jeg angrer riktignok fælt på at det ble slik med eksen, men jeg ønsker bare å være lykkelig. mestg av alt håper jeg det var engangstilfelle for begge sånn at vi kan dele livet sammen fremover. 

 

Trådstarter: Du og den nye dama di er "de" som folk sier "de fortjener hverandre" med en mørk tone. Eller som jeg pleier å si "skit går med skit". 

 

Så da er jo det morsomme da, både du og den nye dama har vært utro med forrige partner. Hva sier det om karakteren deres? Hva sier det om hvilke evner dere sitter med? 

 

Kanskje du reiser på ny fest og treffer ei ny dame som du "faller pladask for"? Eller kanskje hun gjør det? 

 

Dere to er tydligvis to personer som følger følelser til å diktere hva dere skal gjøre. 

 

Hehe, lykke til med å bade hverandre med deres "skit"  ;)

 

jeg vet og begge fortjener det. jeg er ganske sikker på at det var engangstilfelle for min del men jeg vet ikke med dama. det kan jeg kanskje aldri vite og det er vel prisen jeg må betale. jeg velger å tro at hun er god på innsiden og ikke ville gjordt sånt mot meg også som med eksen. vi er nok veldig følelessmennesker og immpulsive men jeg håper på trygghet fremover.. 

 

Anonymous poster hash: 92f1a...178

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...