Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange dager bør det gå mellom dates?


Anbefalte innlegg

Stevnemøter har ikke et maksantall i løpet av en gitt tidsperiode.

Sant, men å være tilgjengelig hele tiden er ikke attraktivt. Derfor synes jeg det er vanskelig å finne balansen.

 

Det er klart om jenta er en 6 er og jeg er en 7 er spiller det ingen rolle da hun uansett er gira, men her er hun faktisk en sterk 9er og jeg en 7 eller 8 er.

 

Det handler om prioriteringer ikke tilgjengelighet. Det er attraktivt at du prioriterer henne ;) Jeg har alltid vært "tilgjengelig hele tiden" i datingfaser. Vært klar på at dama kommer i første rekke, men hvis jeg legger planer/ skal gjøre noe så gjør jeg det. Det er veldig få ting jeg har måtte planlegge i forveien i forhold til hvordan jeg har brukt fritiden min, men der er det stor forskjell på hvordan folk gjør det selvfølgelig.

 

Vær så snill å gi deg med de tallgreiene, det hører ikke hjemme noe sted.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært gjennom det samme som du beskriver selv, men jeg hadde sex med dama etter 3 dates og "presset" var derfor borte. Riktignok, så gikk det 6 dager fra date 1 til jeg kontaktet henne for date 2 (ikke at det var gjennomtenkt), og det var hun som hintet frempå om å dra hjem til henne, men jeg sa at jeg hadde jobb dagen etter, så måtte være sharp haha.

Jeg pratet ca ikke med henne på snaps eller teksting mellom datene. Dette føler jeg bygger opp forventingene til neste møte, og hun får tid til å savne meg. På date 3 så var det meget høy seksuell spenning i lufta når dagen gikk mot natt og den daten endte meget fint :) 

Det er ingen fasit, men hun har sagt i ettertid at de fleste gutter ofte er mer aggressive og hun vet allerede hva slutten på den historien blir før den har startet. Ingen vil vel se en film de har sett mange ganger før. bedre med noe nytt å sette fingra i. Hun er også en meget attraktiv jente som har mange gutter hengende rundt skjørtekanten.







 

Endret av insomeseriousproblems
Lenke til kommentar

I løpet av 10 dager kan du ikke ha mer enn 2.47 dater hvis fullmånen inntreffer i løpet av 10-dagers perioden. Gjør den ikke det, men Olsok havner på første eller siste dag i perioden, kan du ikke ha mer enn 2.4 dater.

 

/s

 

Ikke spill spill. Er du interessert, så er du det. Er du tilgjengelig, så er du det. Bare ikke la livet ditt dreie seg om henne, og akseptér at hennes liv ikke dreier seg om deg, så vil dere to i samarbeid finne en datefrekvens som passer for dere - og den vil ikke være overførbar til noen andre enn dere.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Var ute på byen i går og sendte henne sms om hun var ute. Fikk svar i dag at det hadde hun ikke vært, men at hun skulle ut i dag og lurte på om jeg skulle ut.

 

Snakket bare løst etter det, ville ikke avtale noe møte med henne så tidlig på dagen.

 

Senere på dagen fikk jeg melding om jeg ville komme for å si hei til henne. Hun satt på en restaurant med en venninne.

 

Er ikke det litt tidlig etter å kun ha møtt meg 2 ganger?

 

Tipper hun ville ha vennens "approval" av meg. Sa uansett at det ikke passet og at vi uansett møtes i kveld.

 

Begynner nå å lure litt på om jeg kanskje skal droppe å møte henne i kveld. Hun er der med flere venner, og med tanke på at vi kun har kysset 1 gang føler jeg vi heller bør bruke tid på å 1 on 1 dater i starten.

 

I tillegg vet jeg at hun er venninne som sover over hos henne denne helgen. Dvs kan ikke sove hos henne + at hun ikke kan ditche henne.

 

Hva ville dere gjort?

 

-Møt henne på byen, men sagt at hun fikk komme ut så det ble 1 on 1. 

 

-Gått inn på utestedet å satt meg ned sammen med alle vennene hennes og blitt godkjent. ( Føler dette blir for tidlig. Samtidig liker hun meg ikke godt nok enda, så om en av vennene hennes ikke liker meg kan hennes oppfatning av meg fort ødelegge for oss. VS at vi hadde holdt på lengre, og hun var mega forelsket i meg. Da ville vennenes negative meninger mest sannsynlig forsvares av henne på vegne av meg.

 

-Avlyst å heller sendt melding om å avtale ny date senere denne uken.



Anonymous poster hash: e20ac...82b
Lenke til kommentar

Jeg skal møte en jente på byn jeg kun har møtt et par ganger selv i kveld. Det blir også i en situasjon hvor hun er med mange venner, og jeg stikker bort alene. Hvorfor skulle ikke vennene like meg? Og hvorfor skulle ikke hennes venner like deg?

 

Du overanalyser. Vær den kule typen hun har falt for. Bli litt kjent med venninnene. De kommer til å teste deg. Bare vær avslappet, kul og rolig når de gjør det. Ikke stress, og ikke si det du tror de vil høre. Vær ærlig og si meningene dine.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg skal møte en jente på byn jeg kun har møtt et par ganger selv i kveld. Det blir også i en situasjon hvor hun er med mange venner, og jeg stikker bort alene. Hvorfor skulle ikke vennene like meg? Og hvorfor skulle ikke hennes venner like deg?

 

Du overanalyser. Vær den kule typen hun har falt for. Bli litt kjent med venninnene. De kommer til å teste deg. Bare vær avslappet, kul og rolig når de gjør det. Ikke stress, og ikke si det du tror de vil høre. Vær ærlig og si meningene dine.

 

Sant det. Haha, morsomt. Jeg skal også dra ut alene i såfall. Skulle egentlig ut med noen andre i dag men de avlyste, litt derfor også at jeg nølte litt. 

 

Planen var å si at de andre ble igjen på et annet utested. Høres ikke så bra ut som jeg sier at jeg kun dro på byen for å møte henne.

 

Har du tenkt til å si det?

 

Anonymous poster hash: e20ac...82b

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Å herre føkkings gud... GRO BALLER!

 

Hadde hun sett denne tråden hadde hun dumpet deg tvert ene og alene fordi du oppfører deg så lite mandig som mulig er. Dette er ikke så forbasket vanskelig. Vær deg selv og slapp helt av. Kan du treffes, så kan du, kan du ikke, så kan du ikke. Har du lagt planer uten henne, så har du lagt planer uten henne. Vil hun vise deg frem for venninner så er du pokker meg i mål allerede.

 

Igjen, det er forskjell på å være tryglende avhengig og å være bestemt og klar på hva en vil ha. Du er det første og prøver å bløffe at du er det siste.

Lenke til kommentar

Lord. Så mye tåpelig i en tråd..

Hadde en kar jeg datet holdt på sånn så hadde jeg lurt på om han hadde alle hestene på plass i stallen.. Hva med å bare oppføre deg normalt? La oss si at du fortsette å date henne. Dere blir sammen. Skal du fortsette å spille samme spill? Late som du er opptatt, ikke svare på meldinger før etter mange timer for å holde spenningen oppe i forholdet og ikke tro at hun har deg rundt lillefingeren?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å herre føkkings gud... GRO BALLER!

 

Hadde hun sett denne tråden hadde hun dumpet deg tvert ene og alene fordi du oppfører deg så lite mandig som mulig er. Dette er ikke så forbasket vanskelig. Vær deg selv og slapp helt av. Kan du treffes, så kan du, kan du ikke, så kan du ikke. Har du lagt planer uten henne, så har du lagt planer uten henne. Vil hun vise deg frem for venninner så er du pokker meg i mål allerede.

 

Igjen, det er forskjell på å være tryglende avhengig og å være bestemt og klar på hva en vil ha. Du er det første og prøver å bløffe at du er det siste.

 

Jeg gidder ikke å møte en venninne av henne på en restaurant når vi kun har møttes to ganger.. Det er waste of time. Fått det spørsmålet av andre jenter tidligere og, skjønner ikke greia. Hadde aldri falt meg inn å ta med en kamerat på møte nr 3 liksom. 

 

Uansett så hadde jeg en legit unnskyldning, selv om jeg ikke hadde møtt henne anyway. Egentlig burde jeg ha skrevet " Med en vennine, er ikke det litt tidlig? Og faktisk forklart at jeg foretrekkes å møtes 1on1 i starten.

 

Det å møte vennene hennes så tidlig kan fort fucke opp fordi vi ikke har hatt sex og kun kysset en liten gang. Hun kommer til å høre veldig på hva venninnene hennes sier i forhold til om vi hadde holdt på i 2-3 måneder. Er bra med folk jeg, så burde ikke være noe problem sånn sett dog..

 

Men takk for tips, jeg skal dra å møte henne i kveld daaa. ;)

 

Anonymous poster hash: e20ac...82b

Lenke til kommentar

Lord. Så mye tåpelig i en tråd..

Hadde en kar jeg datet holdt på sånn så hadde jeg lurt på om han hadde alle hestene på plass i stallen.. Hva med å bare oppføre deg normalt? La oss si at du fortsette å date henne. Dere blir sammen. Skal du fortsette å spille samme spill? Late som du er opptatt, ikke svare på meldinger før etter mange timer for å holde spenningen oppe i forholdet og ikke tro at hun har deg rundt lillefingeren?

 

Oppfører meg helt normalt. Jeg skrev bare om andre hadde vært i samme situasjon og blitt spurt om å møte en venninne etter to møter. Synes det var tidlig.

 

Jeg sa nei til det fordi jeg ikke hadde mulighet til det.

 

Bruker litt lengre tid på å svare på meldinger fordi jeg er litt analyserende. Men når det gjelder meldinger er det uansett needy å svare med engang. Det hadde du også syntes selv om du kanskje sier noe annet nå. 

 

Men drar for å møte henne nå i Bergen by, så får vi se. 

 

Anonymous poster hash: e20ac...82b

Lenke til kommentar

Å herre føkkings gud... GRO BALLER!

 

Hadde hun sett denne tråden hadde hun dumpet deg tvert ene og alene fordi du oppfører deg så lite mandig som mulig er. Dette er ikke så forbasket vanskelig. Vær deg selv og slapp helt av. Kan du treffes, så kan du, kan du ikke, så kan du ikke. Har du lagt planer uten henne, så har du lagt planer uten henne. Vil hun vise deg frem for venninner så er du pokker meg i mål allerede.

 

Igjen, det er forskjell på å være tryglende avhengig og å være bestemt og klar på hva en vil ha. Du er det første og prøver å bløffe at du er det siste.

 

Vesentlig poeng: dette er en tråd på diskusjon.no, han er anonym og han ber om råd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, jeg har nå hatt et kvinnfolk tilbake som jeg tror syntes det var nok med en date i halvåret. Men i den farten hadde jeg drept megselv og halshugd meg selv på korset. Men jeg skal tro at det er menn der ute som er likedan.

Ellers hu jeg surrer med nå ses vi nesten dagelig, og vi dater sånn rundt 2 ganger i uken. :) svært fornøyd med det, bryr meg ikke om det blir mer heller. Jeg har nok tid jeg kan gi bort så. :)

Endret av Andysowhatgg
Lenke til kommentar

Dro på byen og vi hadde det kjempefint. Møtte venninnene hennes og dro til henne etterpå. Full closing. Skal møte henne på nytt i morgen.

 

Såå, takk for tilbakemeldinger om jeg at jeg bare burde dra på byen. Men hun fortalte at hun likte at jeg ikke var så tilgjengelig, så det er jo tydelig at det fungerer. 

 



Anonymous poster hash: e20ac...82b
Lenke til kommentar

 

Dro på byen og vi hadde det kjempefint. Møtte venninnene hennes og dro til henne etterpå. Full closing. Skal møte henne på nytt i morgen.

 

Såå, takk for tilbakemeldinger om jeg at jeg bare burde dra på byen. Men hun fortalte at hun likte at jeg ikke var så tilgjengelig, så det er jo tydelig at det fungerer. 

 

 

Anonymous poster hash: e20ac...82b

 

høres ut som du valgte det rette. bra jobba!

 

uansett, du kan ikke ta imot råd fra kvinner om hvordan en mann skal oppføre seg. Det at du ikke er tilgjengelig hele tiden er bare bra. Det gjør at hun ikke går lei. 

 

Føler meg rimelig sikker på at du veier situasjonene riktig her. Merkelig å ta med en venninne på date 3. hadde selv sagt "nej, du jeg gjør heller noe annet i kveld".

Lenke til kommentar

 

 

Dro på byen og vi hadde det kjempefint. Møtte venninnene hennes og dro til henne etterpå. Full closing. Skal møte henne på nytt i morgen.

 

Såå, takk for tilbakemeldinger om jeg at jeg bare burde dra på byen. Men hun fortalte at hun likte at jeg ikke var så tilgjengelig, så det er jo tydelig at det fungerer. 

 

 

Anonymous poster hash: e20ac...82b

 

høres ut som du valgte det rette. bra jobba!

 

uansett, du kan ikke ta imot råd fra kvinner om hvordan en mann skal oppføre seg. Det at du ikke er tilgjengelig hele tiden er bare bra. Det gjør at hun ikke går lei. 

 

Føler meg rimelig sikker på at du veier situasjonene riktig her. Merkelig å ta med en venninne på date 3. hadde selv sagt "nej, du jeg gjør heller noe annet i kveld".

 

 

Takk. Er faktisk mektig imponert over gamet mitt selv.

Har så jævlig lyst til å bare fortelle henne hvor deilig hun er slik som alle andre, hun ser så sykt digg ut på snap og IRL. Men nei, skal holde meg. 

 

Anonymous poster hash: e20ac...82b

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Å herre føkkings gud... GRO BALLER!

 

Hadde hun sett denne tråden hadde hun dumpet deg tvert ene og alene fordi du oppfører deg så lite mandig som mulig er. Dette er ikke så forbasket vanskelig. Vær deg selv og slapp helt av. Kan du treffes, så kan du, kan du ikke, så kan du ikke. Har du lagt planer uten henne, så har du lagt planer uten henne. Vil hun vise deg frem for venninner så er du pokker meg i mål allerede.

 

Igjen, det er forskjell på å være tryglende avhengig og å være bestemt og klar på hva en vil ha. Du er det første og prøver å bløffe at du er det siste.

 

Nettopp. Suksess med damer handler om å være en mann og ikke alskens teknikker eller game som jeg ser trådstarter snakker om. Det er kvinner som er ment å overanalysere ting. Ikke vi.

 

Et problem for mange menn er at de kaster alt de har i hendene med en gang de ser en vakker kvinne. Jeg møtte kjæresten min i eksamensperioden og hun måtte pent vente når jeg ikke hadde tid til å treffe henne.

 

Jeg kunne også fortelle henne at jeg hadde veldig lyst å treffe henne, men dessverre var nødt til å prioritere eksamenslesing.

 

Løsningen på alle slike problemer som presenteres i denne tråden er å ha noe i livet som er viktigere enn en enkelt kvinne, samtidig som man er trygg på seg selv og hvem man er. Da slipper man å overanalysere og gruble på om det har gått en dag for mye eller en dag for lite før man tok kontakt.

 

Det er ingenting galt i å begjære en vakker kvinne og å ha lyst til å tilbringe tid sammen med henne. Tvert i mot.

 

Problemet er når menn kaster alt de har i hendene kun fordi hun er vakker og plutselig lar henne bli det viktigste i livet sitt. Det høres kanskje kynisk ut, men kjæresten min vet at hun ikke er det viktigste i livet mitt. 

 

Takk. Er faktisk mektig imponert over gamet mitt selv.

Har så jævlig lyst til å bare fortelle henne hvor deilig hun er slik som alle andre, hun ser så sykt digg ut på snap og IRL. Men nei, skal holde meg. 

 

Så, planen er å være sammen med en vakker kvinne uten å sette pris på henne?

 

Jeg forteller kjæresten min ofte hvor vakker og deilig hun er, MEN jeg er ikke en av de patetiske klovnene på Facebook eller sosiale medier og jeg sier det heller ikke for å få en reaksjon av henne eller for at hun skal anerkjenne meg. Vel, jeg sier det kanskje fordi jeg vil hun skal bli glad, men jeg sier det også fordi det er den spontane tanken og innfallet jeg får der og da. :) 

 

Nøkkelen er hva slags perspektiv du kommer fra.

 

Om jeg hadde gått rundt og tenkt at jeg synes hun er vakker, men IKKE kan si det fordi jeg da er som alle andre eller "gir fra meg makt", hva slags mann hadde jeg vært da? :) 

Lenke til kommentar

Nettopp. Suksess med damer handler om å være en mann og ikke alskens teknikker eller game som jeg ser trådstarter snakker om. Det er kvinner som er ment å overanalysere ting. Ikke vi.

 

Et problem for mange menn er at de kaster alt de har i hendene med en gang de ser en vakker kvinne. Jeg møtte kjæresten min i eksamensperioden og hun måtte pent vente når jeg ikke hadde tid til å treffe henne.

 

Jeg kunne også fortelle henne at jeg hadde veldig lyst å treffe henne, men dessverre var nødt til å prioritere eksamenslesing.

 

Løsningen på alle slike problemer som presenteres i denne tråden er å ha noe i livet som er viktigere enn en enkelt kvinne, samtidig som man er trygg på seg selv og hvem man er. Da slipper man å overanalysere og gruble på om det har gått en dag for mye eller en dag for lite før man tok kontakt.

 

Det er ingenting galt i å begjære en vakker kvinne og å ha lyst til å tilbringe tid sammen med henne. Tvert i mot.

 

Problemet er når menn kaster alt de har i hendene kun fordi hun er vakker og plutselig lar henne bli det viktigste i livet sitt. Det høres kanskje kynisk ut, men kjæresten min vet at hun ikke er det viktigste i livet mitt. 

 

 

 

Dette. Tusen ganger dette.

 

Det er helt i orden å ha lyst til å tilbringe tid med ei dame man liker, og la henne få vite det. Det er helt i orden at man begjærer henne, og lar henne få vite det. Men igjen: man må være tydelig på at ens liv ikke dreier seg rundt henne, og akseptere at hennes liv ikke dreier seg rundt en selv.

 

Hvis man føler man må "game", så tyder det på at man i overkant lar ens liv dreie seg rundt henne, og da er det det reelle problemet som må adresseres.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

 

 

 

Hvis man føler man må "game", så tyder det på at man i overkant lar ens liv dreie seg rundt henne, og da er det det reelle problemet som må adresseres.

 

 

Det er faktisk et viktig poeng!

 

Om man veier sine ord, passer på å ha korrekt game og lager tråder om henne, så er det veldig tydelig at hun alt har blitt for viktig og at man er redd for å miste henne. 

 

Det blir som å balansere på en line. 

 

Nå var det ikke meningen å kun kritisere trådstarter ettersom han tydeligvis har gjort noe som fungerer, men jeg mener at det finnes et høyere nivå å strebe etter og det håper jeg å ha illustrert. :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...