Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har nettopp bygget den nye datamaskinen min og startet den opp med en windows 7-kopi. Jeg har lastet ned alle driverne over på en minnepenn som jeg skal føre over på den nye datamaskinen. Av en eller annen merkelig grunn plukker ikke datamaskinen min opp USB'n. Finner ikke i Device/Disk Manager heller.

 

Takk for all hjelp på forhånd!!!

Endret av fotball lampe546
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilket hovedkort har den PC'en? Vær klar over at mange hovedkort fabrikanter buker tredjeparts USB 3.0 porter (blå kontakt), f. eks. Asmedia og uten drivere for Asmedia, funker ikke USB 3.0 porter. Hvis mulig, sett USB stikken i en USB 2.0 port (svart kontakt).

 

Og i tillegg så har nok ikke Windows 7 integrerte drivere for USB 3.0 eller drivere for nyere brikkesett.

Lenke til kommentar

Hvilket hovedkort har den PC'en? Vær klar over at mange hovedkort fabrikanter buker tredjeparts USB 3.0 porter (blå kontakt), f. eks. Asmedia og uten drivere for Asmedia, funker ikke USB 3.0 porter. Hvis mulig, sett USB stikken i en USB 2.0 port (svart kontakt).

 

Og i tillegg så har nok ikke Windows 7 integrerte drivere for USB 3.0 eller drivere for nyere brikkesett.

har prøvd 2.0 og 3.0.. Hovedkortet er MSI Gaming B150i

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...