Gå til innhold

Lage setning av 3 ord gitt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ari droppet den gamle legen som bare ville gi han penisring mot ereksjonsproblemene sine til fordel for sjamanen Vurek, som til tross for gebrokkent språk greide å mane frem en oppstandelse ved hjelp av overtro.

Valslynge

Loppis

Saab

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hva er en legning for noe? :hmm:

Det er det du anser din personlighet som. Eksempler er homofil, trans eller hetero.

Endret av Mr supergomp
Skrevet

Det er det du anser din personlighet som. Eksempler er homofil, trans eller hetero.

Så klart, døh. Jeg lurer på om jeg leste feil i hodet mitt.

Politiet måtte lokke den rømte kua med fioler for å lokke den tilbake inn på åkeren.

Livbøye

Legning 

Amputasjon

Asbjørn hadde en merkelig legning, han blir ekstremt opphisset av å se en livbøye og amputasjon.

Tronen

Mammografi

Saksofon

Skrevet

På bussen var det USB for å lade mobilen, samt spisebord bak setene hvis du f.eks. skal kose deg med blåbær. Noe sånt var det på en av de nye bussene til Tide jeg reiste med i slutten av oktober.

16868.jpg

Jordbær, Stikkontakt, Lastebil

Skrevet

Etter å ha plugget i stikkontakten til sin elektriske lastebil, satte lastebilsjåfør Kai seg ned for å spise friske jordbær til lunsj.

Laks

Dørvakt

Humørsvingning 

Skrevet

Lille Ole og Knut diskuterte atronomi i friminuttet, der Ole trodde vi kom til å kollidere med andromedagalaksen i løpet av de neste hundre år, mens Knut mente det var en konspirasjonsteori og at det ikke kom til å skje før noen tusen tusenårsskifter til, diskusjonen ble avbrutt da Henriette ville ha de med til å leke boksen går.

Handicapforbundet

Kjempebison

Penisforlenger

Skrevet

En kjempebison kom inn på hovedkontoret til Handicapforbundet med en penisforlenger, slik at sjefen kan slappe av å runke bedre når ingen er der.

Blindeforbundet, Puma, Fleshlight

Skrevet

Blindeforbundet skulle velge ny logo til organisasjonen sin og det kom flere vidt forskjellige forslag. 

Bernt foreslo en puma fordi den er sterk, stolt og modig, mens kari foreslo en Fleshlight fordi Kari er Kari.

SMS

ASMR

VIP 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...