Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

GET tror jeg er i Danmark


Gjest Slettet-376f9

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-376f9

Jeg bor rett syd for Lillestrøm (i Norge), men får stadig vekk indikasjoner på at jeg egentlig er i Danmark (annonser, søkeforslag og sånt). Siste er at Apple tror alle iPhonene mine er i Danmark.

 

Anyone?

 

Edit: jeg har to Gmail e-postkontoer. Kan dette skyldes at Google har servere i Danmark?

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke noen løsning på "problemet", men som en digresjon så husker jeg at statistikken plutselig sa at 10 prosent av trafikken til forumet kom fra Sveits for noen år siden. Forandringen kom over natta. Noen ganger er det litt feiloppføringer på IP-range.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Samme problem her. Bor på Lørenskog. Get forteller meg at det er pga en feil som skal være løst nå. For å få riktig IP-adr. skulle jeg frakoble boksen over natta. Det hjalp ikke. Nå sier de at jeg får ny IP-adresse "etter hvert". Kanskje en uke, kanskje en måned.

 

Er jeg irritert? Ja!!

Lenke til kommentar

Samme problem her. Bor på Lørenskog. Get forteller meg at det er pga en feil som skal være løst nå. For å få riktig IP-adr. skulle jeg frakoble boksen over natta. Det hjalp ikke. Nå sier de at jeg får ny IP-adresse "etter hvert". Kanskje en uke, kanskje en måned.

 

Er jeg irritert? Ja!!

La modem stå strømløst i intervaller på 30 minutter av gangen når du har tid, før eller siden slipper modemet IP adressen og forhåpentligvis henter en ny, "norsk" en istedet. 

Endret av Hakonnn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...