Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2017


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Noen som har hentet nøkkel til Kongsvinger Studenthus enda? Måtte dere ha med bekreftelse på studieplass fra SO?

Hentet den. Nei, trengte ingenting :)
Henter man den på studenthuset?

Tenker meg ned å hente denne mandag ettermiddag. Vet du/dere hvordan utdeling av rom fungerer? Har ikke fått noen beskjed om dette, så lurer på om dette er ferdig inndelt allerede.

Lenke til kommentar

 

 

 

Noen som har hentet nøkkel til Kongsvinger Studenthus enda? Måtte dere ha med bekreftelse på studieplass fra SO?

Hentet den. Nei, trengte ingenting :)
Henter man den på studenthuset?
Tenker meg ned å hente denne mandag ettermiddag. Vet du/dere hvordan utdeling av rom fungerer? Har ikke fått noen beskjed om dette, så lurer på om dette er ferdig inndelt allerede.

Hentet den på huset. Kontakt dem når dere kan hente nøkkelen.

 

Leilighetsnr fikk jeg vedlagt med kontrakt osv ?

Lenke til kommentar

 

Hei!

 

Jeg har forstått at det er uniformplikt på skolen, men er det noen som vet hva uniformen koster?

 

Setter pris på svar

Slik jeg har forstått det så får vi uniformseffekter av PHS og trenger ikke kjøpe selv.

Slik tolket også jeg velkomstbrevet, men har tidligere sett folk skrive at full uniformspakke koster over 30k.

Lenke til kommentar

 

 

Hei!

 

Jeg har forstått at det er uniformplikt på skolen, men er det noen som vet hva uniformen koster?

 

Setter pris på svar

Slik jeg har forstått det så får vi uniformseffekter av PHS og trenger ikke kjøpe selv.
Slik tolket også jeg velkomstbrevet, men har tidligere sett folk skrive at full uniformspakke koster over 30k.

Uniformene får man gratis hos PHS.

Lenke til kommentar

Må man betale for førerkort for uttrykkningskjøretøy (kode160)? Eller dekkes alt dette av PHS? Ser paramedic studenter for ambulanse må bekoste dette selv.

Dette dekker også PHS. Eneste utgiftene man har på studiet er bøker og mat på leiropphold omtrent.

Lenke til kommentar

 

Må man betale for førerkort for uttrykkningskjøretøy (kode160)? Eller dekkes alt dette av PHS? Ser paramedic studenter for ambulanse må bekoste dette selv.

Dette dekker også PHS. Eneste utgiftene man har på studiet er bøker og mat på leiropphold omtrent.
Betyr dette at middagene som blir tilbudt på skolene ikke koster noe?
Lenke til kommentar

 

 

Må man betale for førerkort for uttrykkningskjøretøy (kode160)? Eller dekkes alt dette av PHS? Ser paramedic studenter for ambulanse må bekoste dette selv.

Dette dekker også PHS. Eneste utgiftene man har på studiet er bøker og mat på leiropphold omtrent.
Betyr dette at middagene som blir tilbudt på skolene ikke koster noe?

Du må selvfølgelig også bekoste mat på skolen selv. I Stavern da jeg var der på kurs betalte vi vel rundt 50kr middagen, det samme i Bodø.

Lenke til kommentar

Velkomstbrosjyren er jo lagt ut på forumet FLERE ganger.

https://www.phs.no/Documents/5_Studenter/Ny%20student/PHS_velkomstbrosjyre%202017-18%20.pdf

 

Dette er også det eneste man får tilsendt i posten som ny student.

Velkomstbrevet har ikke blitt sendt i post (slik som på alle andre studier.) det er nettopp derfor flere har stresset, fordi det virker som om noe er feil. Meningen er nok alikevel at brevet kun skal ligge på nett og på meldingen på samornda. Endret av Grillkull
Lenke til kommentar

 

Velkomstbrosjyren er jo lagt ut på forumet FLERE ganger.

https://www.phs.no/Documents/5_Studenter/Ny%20student/PHS_velkomstbrosjyre%202017-18%20.pdf

 

Dette er også det eneste man får tilsendt i posten som ny student.

Velkomstbrevet har ikke blitt sendt i post (slik som på alle andre studier.) det er nettopp derfor flere har stresset, fordi det virker som om noe er feil. Meningen er nok alikevel at brevet kun skal ligge på nett og på meldingen på samornda.

Velkommen til etaten. Ikke la dere overraske ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...