Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2017


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir tre spennende år. Gratulerer til alle som har fått studieplass! Jeg har kommet inn i Kongsvinger, men står høyt oppe på venteliste i Stavern. Er det noen som har erfaring med- eller vet noe om hva sjansene er for å komme inn fra venteliste?

Imorgen kl 14 er fristen for å svare, regner med det ryker en del da. Ventelisten min sank med 4 stk igår. 

Hvilket nr er du på ventelista?

Lenke til kommentar

 

Dette blir tre spennende år. Gratulerer til alle som har fått studieplass! Jeg har kommet inn i Kongsvinger, men står høyt oppe på venteliste i Stavern. Er det noen som har erfaring med- eller vet noe om hva sjansene er for å komme inn fra venteliste?

 

Imorgen kl 14 er fristen for å svare, regner med det ryker en del da. Ventelisten min sank med 4 stk igår. 

Hvilket nr er du på ventelista?

Jeg er nr 4. Du?

Lenke til kommentar

 

 

Dette blir tre spennende år. Gratulerer til alle som har fått studieplass! Jeg har kommet inn i Kongsvinger, men står høyt oppe på venteliste i Stavern. Er det noen som har erfaring med- eller vet noe om hva sjansene er for å komme inn fra venteliste?

Imorgen kl 14 er fristen for å svare, regner med det ryker en del da. Ventelisten min sank med 4 stk igår. 

Hvilket nr er du på ventelista?

Jeg er nr 4. Du?

 

Årh deilig! Jeg er nr 8 .. 

Lenke til kommentar

Da har suppleringsopptaket kommet. Jeg ha gått fra å være på ventelisteplass 1 til å bli nummer 2. Noe jeg føler er merkelig. Flere som har opplevd det samme?

Jeg vil anta at noen har klaget på egenhetsvurderingen/karakterene, fått medhold og muligens stiller med høyere karaktersnitt. Muligens derfor du har gått fra plass 1 til 2.

Lenke til kommentar

STAVERN!

 

Hei alle sammen! Nå er det ikke lenge igjen til skolestart! :D

Jeg skal begynne i Stavern, men har et lite problem; siden skolen starter tidligere enn vanlig har jeg ingen sted å bo fra 14. - 18., da huset jeg skal bo i er utleid for sommergjester frem til 18.08.

 

Er det noen som har husrom til ei jente på 25 de 4 første nettene??? Sofa, madrass, reiseseng, hva som helst. Vet at skolen har noen rom, men tenkte å spørre her først?

Rop ut om det er noen gjestfrie sjeler her inne!

Prøver på denne igjen jeg :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...