Gå til innhold

Fantasy Premier League 16/17


Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan man gjøre transfers gjennom hele sesongen?

Hva er reglene rundt dette?

 

 

Du får en gratis transfer hver runde. Gjør du to transfers i samme runde, så får du -4 poeng. Gjør du ingen bytter på 2 runder, så vil du ha 2 gratis transfers. Du kan maks ha 2 gratis transfers.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kan man gjøre transfers gjennom hele sesongen?

Hva er reglene rundt dette?

 

 

Du får en gratis transfer hver runde. Gjør du to transfers i samme runde, så får du -4 poeng. Gjør du ingen bytter på 2 runder, så vil du ha 2 gratis transfers. Du kan maks ha 2 gratis transfers.

 

 

Du kan gjøre så mange transfers du ønsker, men for alle etter den første vil det koste deg 4 poeng mot neste ukes poengfangst. Du får også 2 wildcards ila sesongen, et som kan brukes rett etter start og ut 2016, og et fra Jan 2017 og ut sesongen. Da kan man bytte samtlige gratis (innen neste runde). 

Endret av Armador
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke noe spesielt god i Fantasy, helt grei, så les dette med argusøyne. 

 

Målvakt er posisjonen for meg som er mest bingo. Hart er nok den som anbefales mest fra meg, men foretrekker Stones for øyeblikket og vil ikke double dippe. Courtois og Chelsea har ikke et spesielt bra kampprogram innledende, så da blir det ikke han heller. Stoler ikke på Man Utd, Arsenal, Liverpool og har prioritert Man City i forsvar innledende, så da falt valget på Steven Mandanda og Mannone. Mannone er alltid en som leverer på Fantasy, og Mandanda er en strålende keeper. De Gea har for høy eierskap og med en fin start på sesongen kan enten Mandanda eller Mannone gå opp i pris så jeg får byttet meg til en bedre keeper utover sesongen. Planen er å bytte til meg Courtois etter hvert. 

 

I forsvar er Stones, Morgan og Friend bankers. Jordi Amat til 4.0 er et strålende kjøp med tanke på pris og spilletid. Evans til 4.5 er også et godt kjøp da han spiller for Pulis. Skal derimot gå for en litt frekkere variant, i form av Chambers. 4.5 og kommer til å få en del spilletid innledende. Usikkert hvor lenge han får starte, men holder på han enn så lenge. Godt mulig Holding blir prioritert forran han. 

 

Midtbanen er det store luksusproblemet og området jeg bruker desidert mest penger på. Selvskrevne på laget er Alexis Sánchez, Feghouli, Hazard og Lamela. Den siste plassen sliter jeg voldsomt med å bestemme meg for. De Bruyne frister noe enormt, men må vel vente til neste runde med å hente han inn. 6 % eierskap er jo helt sykt. Vurderer også Deulofeu som skal starte på spiss for Everton i helgen. Gylfi Sigurdsson er en annen jeg vurderer. Kan godt ende med at jeg henter  inn Deulofeu eler Sigurdsson i uke én og henter in De Bruyne til neste helg. Iwobi er en annen som kan anbefales om man trenger en billig spiller. Har Alexis selv så blir nok ikke å ha han (enda). Usikker for øyeblikket, ender nok fort opp med enten Deulofeu, Sigurdsson eller Deulofeu.

 

Agüero er selvskreven på laget og kommer til å være kaptein mer eller mindre hver uke. Vardy er hentet inn for å ha de første ukene og tenker å bytte han ut borte mot Man Utd (om ting går som planlagt). Adama Diomande skal brukes de første ukene og jeg venter egentlig bare på at Enner Valencia skal bytte klubb til West Brom så skal han inn. Er litt avventende med spissplassen, blir nok å bytte inn en av spissene som viser seg å være i storform. Mulig Negredo og Benteke blir mine to siste spisser etter hvert. 

 

 

Laget er preget av en vanvittig sterk midtbane med Hazard og Alexis i spissen. Laget mitt gjenspeiler den lite troa jeg har på spillere fra Man Utd og Liverpool, så om man har tro på de lagene så må du for all del ikke høre på meg. Lamela og Feghouli er de to "gullfunnene" mine denne sesongen. Prøver å skape meg så mye value i laget som mulig de 7-8 første rundene før jeg wildcarder. 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...