Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er rundt 20 år, jeg har et dilemma i familien som jeg synes er veldig vanskelig, jeg skal prøve å forklare dere så godt som muligt får at dere kan gi meg tips å råd for jeg blir trist, forvirret, får dårlig samvittighet av dette, vet liksom ikke hvordan jeg skal oppføre meg/gjøre! Ok, pappa å mamma har vært skillt i et par år nå, når de skillte seg mistet jeg veldig mye kontakt me faren min å det var en god grunn til det, både jeg å mitt søsken ble hoss mamma for vi ikke ville snakke med faren vår da. Pappa å mamma er ikke gode venner lengre de snakker ikke sammen å vill ikke ha kontakt! Her er dilemmaet, mamma har begynnt å datet en annen mann noe jeg føler pappa ikke liker, min mor er kjempe glad for at hun har truffet en annen mens jeg også er glad for det men jeg holder samtidigt på å bygge opp forholde mellom meg å pappa. Jeg vill ikke skuffe min mor me å si at jeg synes det er dumt at hun dater mannen for da blir hun lei seg å litt sur på meg. Mens hvis jeg synes det er ok blir deg veldig vanskelig for da føler jeg faren min blir lei seg å skuffet å at vi svekker forholdet. Jeg vett ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette for jeg vill ikke såre noen å få dårlig samvittihet

 

Anonymous poster hash: 3712c...1dd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig så synes jeg at din mor skal få være sammen med hvem hun vil, og hvis din far ikke liker det og blir litt sjalu så er det han som gjør noe galt, ikke din mor. Hvis du føler at det svekker forholdet ditt mellom deg og faren din så bør du kanskje ta en prat med han, fordi dem er skilt og din mor har rett til å være sammen med hvem hun vil, selv om din far ikke liker det.

Lenke til kommentar

Det er ikke din jobb å sørge for at moren din er klar og ledig så fort faren din ombestemmer seg, uansett hva som skjer i denne situasjonen så er det noen som vil bli såret. Hvis denne nye mannen gjør din mor lykkelig, vil du virkelig be henne å si ifra seg det hvis forholdet gjør henne lykkelig til fordel for din far? Er det virkelig rettferdig ovenfor din mor?

Husk at det ikke er DIN jobb å sørge for at alle er lykkelige, dette er noe som er mellom din mor og din far, ikke mellom dem og deg. Ikke få dårlig samvittighet for at du blir bedre kjent og liker din mor sin nye flamme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...