Gå til innhold

Flere som venter på Samordna opptak?


r0zaku

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Feil forekommer ja, så man må bare klage om ting ikke er som det skal. 

 

 Ok, takk. Jeg ser at siste man som søkte hadde 54,7 Jeg har høyere enn han vis de tar hensyn til mine karakterer. Mister da siste man plassen?

 

54,7 i førstegangsvitnemål eller ordinær?

 

edit: tror alle har fått svar. 

 

Jeg fikk verken melding eller mail, men går jeg inn på samordnaopptak, så har jeg fått tilbud. Sjekk det ut.

Endret av lesles
Lenke til kommentar

 

 

Feil forekommer ja, så man må bare klage om ting ikke er som det skal. 

 

 Ok, takk. Jeg ser at siste man som søkte hadde 54,7 Jeg har høyere enn han vis de tar hensyn til mine karakterer. Mister da siste man plassen?

 

54,7 i førstegangsvitnemål eller ordinær?

 

edit: tror alle har fått svar. 

 

Jeg fikk verken melding eller mail, men går jeg inn på samordnaopptak, så har jeg fått tilbud. Sjekk det ut.

 

 

Ordinær. Ser at SO kun har tatt hensyn til et av vitnemålene som har blitt lastet opp.

Lenke til kommentar

 

 

Noen som vet hvor poenggrensene ligger?

Hele listen pleier å komme ut et par dager senere. Tipper den er ute senest 19.juli.

 

Jeg fant poenggrensen samme sted som jeg godtok plassen. Så noen er klare allerede i dag. 

 

Ja, du kan se poenggrenser til studier du har søkt på ved å trykke på "Poeng" ved siden av studiet. Men hele oversikten over alle studier i landet kommer vanligvis noen dager senere, på denne siden her:

http://www.samordnaopptak.no/info/opptak/poenggrenser/

Lenke til kommentar

Nettleseren til mobilen min er så dårlig at sidene til samordna opptak ikke fungerer skikkelig. Jeg ser at jeg har kommet inn på 1.valget, men når jeg trykker på "svar" eller "poeng" så klikker alt! Er livredd for å svare nei uten at jeg vet det (siden alt klikker). Så det jeg lurer på er; for å svare nei til studieplassen, er det nok med kun et enkelt tastetrykk? Eller er det en mer omfattende prosess slik at det blir umulig å gjøre det ved en feiltagelse?

Gleder meg til å komme hjem til PCen min og svare "JA" om jeg forhåpentligvis ikke har ødelagt noe med mobilen min nå da, heh...

Lenke til kommentar

Nettleseren til mobilen min er så dårlig at sidene til samordna opptak ikke fungerer skikkelig. Jeg ser at jeg har kommet inn på 1.valget, men når jeg trykker på "svar" eller "poeng" så klikker alt! Er livredd for å svare nei uten at jeg vet det (siden alt klikker). Så det jeg lurer på er; for å svare nei til studieplassen, er det nok med kun et enkelt tastetrykk? Eller er det en mer omfattende prosess slik at det blir umulig å gjøre det ved en feiltagelse?

Gleder meg til å komme hjem til PCen min og svare "JA" om jeg forhåpentligvis ikke har ødelagt noe med mobilen min nå da, heh...

Du kan endre svaret frem til 26 anyways.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...