Kløve Skrevet 15. juli 2016 Skrevet 15. juli 2016 Hei. Jeg skal skaffe et nytt tv og lurer på hva som er anbefalt. Altså pris er rundt 10k ish? Best mulig tv til minst mulig pris? :-D Smart tv er ikke et must, og 3d er meh. 4k er ikke et must! På forhånd takk :-D
vidor Skrevet 15. juli 2016 Skrevet 15. juli 2016 Har du tenkt over hva som er viktige egenskaper for deg og hvor stor TV'en skal være eller vil du bare ha det andre kjøper og synes er greit ?
Vimo Skrevet 16. juli 2016 Skrevet 16. juli 2016 (endret) Enkleste er jo å lete seg litt fram med Prisjakt/Prisguide. 10k makspris, ønsket størrelse og funksjoner, og så bare les litt om de forskjellige TV-ene på nettsider. Finner du noen interessante, skriv link og det vil være enklere å hjelpe deg. Endret 16. juli 2016 av BlueBreeze
Shruggie Skrevet 16. juli 2016 Skrevet 16. juli 2016 Nei, det enkleste er å be noen om å gjøre jobben for seg... Det nest enkleste er å be om litt hjelp til å gjøre valget enklere, som nok er det TS gjør.
Kløve Skrevet 16. juli 2016 Forfatter Skrevet 16. juli 2016 Altså 46 til 50 tommer. Jeg får aldri noen til og ta et valg for meg.... jeg tar alltid valget selv. Trenger hjelp til og vite hva jeg skal se etter, og hva som er anbefalt. Som foreksempel, hva slags bildekort som jeg bør se etter osv. :-)
BigBadAde Skrevet 16. juli 2016 Skrevet 16. juli 2016 Sony W8 serie: (Ikke 4K) http://www.prisjakt.no/product.php?p=3199577
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå