Espen Jansen Skrevet 14. juli 2016 Skrevet 14. juli 2016 Overgangen til «free to play» har økt spillerbasen med over 25000 prosent på en uke.Spillere flokker til Evolve etter at spillet ble gratis på Steam
ATWindsor Skrevet 14. juli 2016 Skrevet 14. juli 2016 Personlig deler jeg ikke helt perspektivet at det var de store forventningene som var spillet problem, det var for innholdsfattig og dyrt i forhold til hva man fikk, AtW
CaZpeR Skrevet 14. juli 2016 Skrevet 14. juli 2016 Personlig deler jeg ikke helt perspektivet at det var de store forventningene som var spillet problem, det var for innholdsfattig og dyrt i forhold til hva man fikk, AtW Støtter denne. Selv ventet jeg på at spillet gikk på salg, noe som var en stor miss da det på det tidspunktet ikke hadde noen spillere. Men skal plukke det opp igjen nå da det ser ut til at det har snudd :-p
Maabren Skrevet 15. juli 2016 Skrevet 15. juli 2016 Kommer ann på om spillet har blitt bedre enn det var. Er jo ikkje sikkert at det er verdt å kast vekk tid denne gangen heller.
ToshV Skrevet 20. juli 2016 Skrevet 20. juli 2016 Syns dette spillet er så gøy og morsom. Kjøpte det med em gang det kom ut, kost meg med det lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå