Gå til innhold

TEST: Weenect Cats


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror at jeg lar katta få leve det livet den har gjort sammen med mennesket de siste 10000 årene. Om dette skulle være noe udokumentert så er det livet til katta. Personlig har jeg ikke sansen for alle de tilbud som forkvalker våre liv. Logging av alt og alle. Hvilke kvaliteter gir dette annet enn at de nevrotiske blir ytterligere mer?

 

Jeg skulle gjerne hatt dette på katten min når den på mystisk vis kom seg ut fra 3. etasje i blokk og ble borte. Jeg fant han til slutt igjen under en trestamme i skoen like ved et døgn senere, men det var bare flaks og først etter mange timer leting.

 

Nå har jeg ikke lenger katt, men hund. Det jeg kunne tenke meg er en måte å spore opp hunden ved evt behov, uten å bytte/lade batteri flere ganger i uken. 

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte denne trackeren og fant ut at leverandøren ikke støtter månedsabonnement i Norge.

Dvs. du MÅ betale for 1 eller 2 år fremfor de månedene du evt. kunne tenke den å bruke denne.

Det er etter min mening en STOR minus, så stor at jeg leverte hele greia tilbake.

Fortsetter letingen etter en som er liten nok til katt og støtter månedsabonnement :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

øy....ikke gi 10/10 til en artikkel med mindre dere konkluderer med at det ikke kunne finnes NOE negativt.

De tingene du opplyser som negativt er jo ganske reelle.

 

Denne burde kanskje treffe på 8/10...men ikke 9/10 eller 10/10

Ikke enig.

Karakteren skal gjenspeile helhetsinntrykket av produktet.

Man begynner ikke på 10/10 og trekker ned 1 og 1 poeng for hver minus man finner...

 

10/10 = Fantastisk = Anmelder mener produktet var fantastisk.

Hvor mye verdi anmelderen sine ord blir også nedvurdert som eksempel IGN tar nesten ingen seriøst mer innen spill så langt at dei har blitt en vits i industrien på dårlig spill "ride to hell :retribution IGN 10/10"

 

En anmelder må vise at man skal være kritisk til et produkt, ellers mister man at er troverdighet.

 

eksempel her er kommentar feltet, hadde ikkje skadet noen å bare ta 9/10. for mange er 10/10 helt perfekt.

Endret av BonBattery
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg har nå brukt denne på katta vår i et par mnd. Erfaringen er at det savnes å ha en enkel måte å bytte batteri; Altså at man lader ett batteri mens pusen er ute, for så å bytte når hun kommer inn - eller noe lignende. Dette mener jeg er nok minus til ikke å rettferdiggjøre 10/10. Ellers er vi svært fornøyd med produktet.

 

En ting til dere som måtte kjøpe dette til kjeledyret deres:

 

OBS!! NB!!! Kjøp en halslenke som "auto-utløser" seg ved belastning. I dag kom pusen inn UTEN gps-brikken og etter MYE leting (leita på bakken) fant vi den hengende i epletreet vårt!!!!!!!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

OBS!! NB!!! Kjøp en halslenke som "auto-utløser" seg ved belastning. I dag kom pusen inn UTEN gps-brikken og etter MYE leting (leita på bakken) fant vi den hengende i epletreet vårt!!!!!!!

 

Var det ikke mulig å finne den med gps programmet? Eller var batteriet gått ut?

 

Edit: Oops! Ser nå at den var vanskelig å finne pga. den var oppe i epletreet :)

Endret av Dag77
Lenke til kommentar

Det at den blir supplert med et halsbånd som ikke løser seg ut hvis katten hekter det fast i kratt eller grener burde føre til 0/10.

 

Er vel egentlig en oppskrift på hvordan man skal ta livet av katten sin. Med litt flaks så skjer det ikke men aldri i verden om jeg hadde satt et slikt halsbånd på en katt.

Lenke til kommentar

Det at den blir supplert med et halsbånd som ikke løser seg ut hvis katten hekter det fast i kratt eller grener burde føre til 0/10.

 

Er vel egentlig en oppskrift på hvordan man skal ta livet av katten sin. Med litt flaks så skjer det ikke men aldri i verden om jeg hadde satt et slikt halsbånd på en katt.

 

I rettferdighetens navn så er det vel selve GPS-enheten og ikke halsbåndet som får karakter. Men jo....det hadde vært mye bedre om Weenect hadde blitt levert uten halsbånd egentlig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...