Gå til innhold

Erfaringer med CDON ?


Anbefalte innlegg

Hei sann, har tenkt til å bestille meg helt nytt gaming system, og kommet over fine priser og produkter på CDON. Så har jeg tatt en titt rundt om på nett og sett at kundeservice blant annet virker til å være veldig moderat på denne siden. Mange andre klager også. 

 

 

Er det noen som har erfaring med CDON ? Innen hva som helst eller hovedsakelig pc deler osv ? blir jo veldig skeptisk på og legge igjen masse penger der når man leser det man leser.. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min samboers erfaring er at det blir fort litt krøll. Hun bestilte seg f.eks jakke der for en stund siden å fikk i feil farge, men de er alltid villig til å ordne opp.

 

Har bestilt mye der selv og alltid fått riktig vare og er veldig fornøyd.

 

Ville ikke nølt med å bestille.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Har så og si kuttet helt ut å handle på cdon. Ved de siste tre bestillingene jeg hadde hos cdon, greide de enten å levere feil vare, eller ikke alt som var bestilt.

 

Kjøpte Fast & Furious 1-6 Box og Tarantino Collection på salg og fikk tilsendt Hobbiten.. Måtte levere tilbake Hobbiten og bestille samleboksene på nytt. Da måtte jeg i tillegg betale vanlig pris siden salget var avsluttet.

 

Kjøpte en blå ps4stikke sammen med en ladeledning. Laderen dukket opp men så aldri noe til stikka. Da jeg fikk beskjed om å bestille den på nytt var den utsolgt. Skjønner at fargen her er en bagatell men likevel..

 

Så bestilte jeg nok en gang, så lur som jeg var, denne gang tre sesonger med Community. Her dukket bare sesong 1 og 3 opp i postkassa, sammen med noe annet rask jeg ikke kunne huske å ha bestilt.

 

Og det som er værst med det hele, er at de ikke en gang har telefonnummer man kan ringe til. Så om du vil du dem noe må du finne fram tastaturet og skrive dem en mail som de gjerne bruker en halv dag på å svare på...

 

Ferdig :)

Lenke til kommentar

Utfra hva jeg har lest fra andre, så er det styr hvis du må reklamere på noe, det kan jo gjøre seg gjeldende i ditt tilfelle. Ville ikke kjøpt pc deler ol hvis ikke du får en sabla god pris ift f eks komplett. CDON tror jeg har varelager i sverige, slik at ting da må sendes dit hvis de skal i retur.

 

De er fantastisk til småting - handler så og si alle mine spill hos dem, og er strålende fornøyd med leveringstid, priser, tilbud og det meste. Har dog hatt til gode å måtte levere inn noe defekt enda, som er når jeg hører at de har fått en del dårlig omtale. Så kjøp lite hos CDON, kjøp stort (dyrt) innenlands, og evt. i en faktisk butikk, da slik service og reklamasjon kan lønne seg i lengden, eller når/hvis du først får problemer. Det er ihvertfall mitt tips.

Lenke til kommentar

Har handlet hos dem i flere år og er kjempefornøyd!!

Det eneste som har skjedd med meg er at en vare ble utsolgt rett etter jeg bestilte den og CDON sa ikke ifra om det. Jeg fant ut av det selv etter å ha sett på siden deres da de andre varene jeg bestille kom men den ene varen (en bok i dette tilfellet) var ikke i esken. Dette var litt stress for meg siden dette var gaver til jul og boken var vanskelig å få andre steder.

 

Men bortsett fra det har CDON vært 100% 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...